مرکز پخش رنگ روغنی جدولی باغ

یکی از مهمترین نکته هایی که باعث زیبایی فضای سبز و خیابان های شهر می گردد، رنگ آمیزی جدول های آن است. این رنگ ها نه تنها زیبایی و جذابیت فراوانی را برای چهره شهرها به وجود می آورند بلکه به دوام و استقامت جدول ها نیز افزوده و میزان ماندگاری آنها را افزایش می دهد. یکی از بهترین محصولاتی که می توان از طریق مراکز پخش رنگ برای رنگ آمیزی جدول ها خریداری نمود و از کارایی بی نظیر آن بهره مند شد، رنگ جدولی باغ می باشد.

مرکز پخش رنگ روغنی جدولی باغ

انواع رنگ جدولی اکریلیک پایه آب

انواع رنگ جدولی اکریلیک پایه آب

مسلماً شما نیز جدول های کنار خیابان را به خوبی مشاهده کرده اید که با استفاده از رنگ های زیبایی پوشش داده شده و چهره زیبایی را برای شهر به ارمغان آورده اند. این رنگ ها به سبب اینکه مختص جدول ها طراحی شده اند، دارای عمر و ماندگاری بالایی نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار کشورمان می باشند و تمامی تغییرات جوی از جمله بارش باران و برف و همچنین تابش نور خورشید، بر روی کیفیت و کارایی آنها هیچگونه تاثیری نمی گذارد.
تا مدت ها پیش برای رنگ آمیزی جدول ها، از رنگ روغنی جدولی استفاده می شد، اما در حال حاضر محصول تازه ای به بازار آمده است که رنگ جدولی اکریلیک بر پایه آب نام دارد. این محصول برای رنگ آمیزی تمامی سطوح بتنی و فولادی طراحی شده است و نه تنها قلم خوری بسیار خوبی دارد، بلکه خاصیت چسبندگی بالای آن نیز یکی از مهمترین عواملی است که توجه بسیاری از سازمان ها و افراد را به خود جلب نموده است.

انواع رنگ جدولی بر پایه آب که این روزها کاربرد گسترده ای در کشورمان دارند شامل رنگ های زیر می باشند:

  • سفید
  • سیاه
  • سبز
  • زرد

قیمت بهترین رنگ جدولی باغ

قیمت بهترین رنگ جدولی باغ

قیمت رنگ جدولی باغ و یا فضاهای سبز شهری بر مبنای پارامترهای بسیار زیادی تعیین می شود. به عنوان مثال رنگ مورد نظر بر پایه روغن ساخته شده است یا آب؟ مواد اولیه تشکیل دهنده آن چیست؟ پاسخ به این سوالات علاوه بر موارد دیگر مانند شرکت و برندهای تولید کننده، از جمله مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت این محصول می باشند.
اما آنچه مسلم است این موضوع می باشد که این رنگ ها با استفاده از فرمولاسیون خاصی تهیه شده اند که استفاده از آنها هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند و در واقع می توان گفت رنگ های بر پایه رزین های پایه آب، دوست دار طبیعت می باشند و در عین حال دارای ثبات فراوان رنگی بوده و به راحتی تمامی قسمت های جدول را پوشش داده و حتی در برابر تابش اشعه فرابنفش نور خورشید نیز مقاومت و دوام بالایی از خود نشان می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما