مرجع خرید رنگ دوجزئی ترافیکی

مرجع خرید رنگ دوجزئی ترافیکی با استفاده از اینترنت و راه های آنلاین به برقراری ارتباط با مشتریان در سطح کشور پرداخته است و موجب شده تا خریداران از هر نقطه از کشور بتوانند این رنگ ها را سفارش داده و با پست تحویل بگیرند. در این مرجع، رنگ ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب ارائه می شوند و موجب بهبود وضعیت رنگ مکان های مورد استفاده می شوند و به رضایت مصرف کنندگان می انجامند.

مرجع خرید رنگ دوجزئی ترافیکی

مشخصات رنگ دوجزئی ترافیکی

مشخصات رنگ دوجزئی ترافیکی

رنگ های دو جزئی ترافیکی که از پر کاربردترین و پر مصرف ترین رنگ های ترافیکی محسوب می شوند دارای مشخصات و ویژگی های هستند که آن ها را خاص و پر استفاده کرده است. مشخصه های بارز این رنگ ها سبب شده تا این رنگ ها برای خط کشی و ایجاد علایم افقی سطحی در معابر و جاده ها استفاده شوند و در طولانی مدت بر روی سطوح افقی باقی بمانند. و از هزینه و زمان صرف شده برای رنگ آمیزی مجدد جلوگیری کنند.

انعطاف پذیری این رنگ ها یکی از مشخصات بارز این محصولات می باشد. این مشخصه موجب شده تا اجرای آن روی سطوح آسفالت به خوبی انجام بگیرد و در اثر سرما و گرما ایجاد شده بر روی سطوح افقی در اثر تغییرات فصلی دچار شکستگی نشوند و از روی سطح جدا نشوند.

مقاومت بالا در این رنگ های ترافیکی یکی دیگر از مشخصه های است که بسیار مهم و قابل توجه است. این مقاومت در برابر عوامل سایشی سبب شده تا در اثر حرکت مداوم لاستیک ها و چرخ ها این رنگ ها دچار تغییر رنگ نشوند و به شکل اولیه خود پا بر جا باشند.

همچنین مقاومت شیمیایی بالا در برابر مواد اسیدی و قلیایی و … سبب شده تا این پوشش ها در برابر مواد مختلفی که از خودرو ها و وسایل نقیله مختلف بر روی آسفالت ها ریخته می شود مقاوم باشند و از روی سطوح پاک یا کم رنگ نشوند.

از دیگر مشخصات رنگ ترفیکی دوجزئی می توان به جامد وزنی بالای آن اشاره کرد. جامد وزنی بالا در این پوشش ها سبب شده تا غلظت مناسبی از آن ها بر روی سطوح آسفالت ایجاد شود و رنگ مدت زمان زیاد و طولانی ماندگار باشد و از رنگ کردن مجدد سطوح جلوگیری کرده و به صورت مقرون به صرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

چالشهای بعد از اجرای رنگ دوجزئی ترافیکی و حل ان

  • رنگ دوجزئی ترافیکی وقتی در زمان تابستان اجرا می شود به دلیل کثیف بودن اسفالت و عدم بارندگی  چالش هایی مانند سیاه شدگی دارد.
  • زمانی که قراردادی در این ایام با کارفرما یا شهرداری ها می بندید این مساله را مدنظر قرار دهید که ممنک است سیاه شدگی رنگ دوجزئی ترافیکی ، کارفرما را توجیه نکند
  • کارفرما هایی که در اداره هها ی دولیت هستند چون از رنگ دوجزئی سر در نمیارند ممکن است چالشهایی در در یافت حق الزحمه شما بودجود بیاورند.
  • حتما قبل از اجرای رنگ دوجزئی به این مسائل واقف باشید .
  • برای  ااینکه سیاهی اسفالت داخل رنگ نفوذ نکتد مدت زمان خشک شدن رنگ را زیاد تر کنید و اجازه تردد ندهید تا رنگ به خوبی سفت شود.
  • سفت شدن رنگ دوجزئی  بعد از اجرا باعث می شود که سیاهی داخل رنگ نفوذ نکند و بایه شستشو و بارندگی پاک شود
  • رنگ ترفیکی دوجزئی را اصولا با ضخامت بالا اجرا کنید تا مشکل پاک شدگی نداشته باشید.
  • رنگ دوجزئی را توسط اکیپ کار بلد اجرا کنید
  • حتما روی کار نظارت داشته باشید تا کم کاری نشود و از کار کم نذارید و مصرف رنگ کم در هر متر مربع عمر رنگ دوجزئی را کم کرده و ضمانت 18 ماهه شما را با چالش مواجه می کند

رنگ دوجزئی ترافیکی

مراکز تولید رنگ دوجزئی ترافیکی

مراکز تولید رنگ دوجزئی ترافیکی مراکز تولید رنگ دوجزئی ترافیکی با بهترین مواد اولیه و فرآیند ها این رنگ ها را در جامد های وزنی بالا ارائه می دهند تا بتوانند کیفیت و ضخامت رنگ را بر روی سطوح افرایش بدهند و وضعیت سطوح راه های رنگ شده را بهبود ببخشند. مشتریان و متقاضیان خرید می توانند برای خرید مستقیم و بدون واسطه و دریافت این رنگ های مرغوب و قیمت مناسب با شماره تلفن های موجود در این سایت تماس برقرار کنند و از قیمت ها و موجودی این رنگ های ترافیکی استعلام بگیرند و آن ها را سفارش دهند تا در مدت زمان کوتاهی در محل مورد نظر خود آن ها را تحویل بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما