مراکز پخش رنگ اکریلیک زرد

مراکز پخش رنگ اکریلیک زرد همواره تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مندی مشتریان انجام می دهد. فروش رنگ اکریلیک زرد نسبت به دیگر رنگ ها سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص داده است. یکی از اصلی ترین محبوبیت و فروش رنگ اکریلیک بدون بو بودن و قابل شستشو بودن آن می باشد. برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

مراکز پخش رنگ اکریلیک زرد

روش های پاک کردن رنگ اکریلیک از سطوح

روش های پاک کردن رنگ اکریلیک از سطوح

برای پاک کردن رنگ اکریلیک بر روی سطوح باید از الکل و کاردک نقاشی استفاده کرد. در ابتدا سطح رنگی اکریلیک را توسط کاردک بتراشید توجه داشته باشید در هنگام استفاده از کاردک سطوح مورد نظر دچار آسیب نشود. و در مراحله بعد پارچه ای را به الکل آغشته کنید و بر روی کف آن بکشید و منتظر باشید تا رنگ اکریلیک پاک شود.

برای پاک کردن رنگ اکریلیک در سطح چوبی و سرامیکی می توانید از محلول متیلن کلراید استفاده کنید. این محصول قدرت بسیار بالایی برای پاک کردن این نوع رنگ دارد و از آسیب رساندن بر روی این سطوح جلوگیری می کند. به دلیل قدرت بسیار بالای آن در هنگام استفاده کردن از آن باید از دستکش و ماسک استفاده کنید.

محلول متیلن کلراید بوی نامطبوعی داشته و در هنگام استفاده از آن پنجره و درب ها را باز کنید، تا دچار مشکلات تنفسی نشوید. توجه داشته باشید استفاده از سمباده و سیم ظرفشویی باعث آسیب به سطوح چوبی و سرامیکی می شود و برای جلوگیری از آسیب دیدگی آن به آرامی و با حوصله انجام دهید.

فروش رنگ اکریلیک در غرب تهران

فروش رنگ اکریلیک در غرب تهران

فروش و عرضه رنگ اکریلیک فیروزه ای در غرب تهران به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید از طریق این مجموعه فروش اقدام کنید و بیشترین عللی که بر میزان فروش آن دخیل بوده است عبارتند از:

  • قابلیت شستشو: این قابلیت بخصوص برای زوج­های جوان که در آینده بچه دار خواهند شد یا در حال حاضر کودک دارند بسیار مهم است چرا که بخاطر شیطنت­ها و بازی­های کودک هر لحظه امکان کثیف شدن دیوار نیز هست لذا اگر دیوار قابل شستشو نباشد کل جلوه­ی دیوار به راحتی از بین می­رود.
  • خشک شدن سریع: رنگ آکریلیک به سرعت خشک می­شود
  • مقاومت در برابر UV: از رنگ دیوار محافظت کرده و به مقاومت آن کمک بسیار خوبی میکند
  • مقاومت در برابر سایش: به راحتی دچار خوردگی و خش نمی شود.
  • انعطاف پذیری بسیار بالا برای کاربرد بر روی سطوح: انعطاف پذیری بالایی در برابر سطوح چوبی، فلزی، نمای داخلی و خارجی، دیواری دارد.
  • سازگاری با محیط زیست: بدون بو بوده و برای محیط زیست هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند.
  • قیمت نازل­تر: قیمت مناسبی داشته و بسیار ارزان و مقرون به صرفه می شود.
  • ضد گرد و غبار و آلودگی: برای مناطق کویری بسیار مناسب است.
  • نگهداری طولانی مدت: در مدت زمان طولانی قابل نگهداری می باشد و دچار فساد و خرابی نمی گردد.
  • تنوع رنگ: تنوع رنگی بالایی داشته و برای تمام مکان ها مناسب می باشد. .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما