مراکز توزیع رنگ اکریلیک صنعتی

رنگ های صنعتی شامل طیف وسیعی از رنگ ها بوده که از آن جمله می توان به رنگ اکریلیک صنعتی اشاره نمود. این رنگ بر پایه آب  و حلال یا تینر بوده و  از پر طرفدارترین رنگ های تولید شده در کشور بوده که به علت مزایای ویژه ای که دارد، کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارد. این رنگ قابلیت پوشش های مختلف اعم از پوشش گچی، فلزی، سیمان و دیگر سطوحی را به راحتی دارا می باشد. توزیع انواع رنگ اکریلیک همچون رنگ براق اکریلیک از طریق مراکز فروش مرتبط صورت می گیرد.

مراکز توزیع رنگ اکریلیک صنعتی

رنگ اکریلیک صنعتی چیست ؟

رنگ اکریلیک صنعتی در دو نوع پایه حلال و پایه اب تقسیم می شود. رنگ های اکریلیک صنعتی پایه حلال سرعت خشک شدن بسیار عالی و قدرت فوق العاده ای در مقابل خش و حتی مقاوم در برابر نیروهای عمودی هستند. نمونه رنگ های اکریلیک صنعتی تا حدودی می توان گفت پلی اورتان و رنگ اکریلیک ترمیمی هواخشک که بیشتر بر روی فلزات استفاده می شوند. نمونه رنگ های اکریلیک صنعتی پر کاربد اکریلیک های ترموپلاست هستند  که برای خط کشی معابر و اسفالت استفاده می شوند. رنگ اکریلیک پایه اب بیشتر تو گروه رنگ های اکریلیک ساختمانی طبقه بندی می شوند و بیشتر به دلیل انعطاف شهرت دارند

رنگ اکریلیک صنعتی
رنگ اکریلیک صنعتی پایه حلال به دلیل مقامت خوبی که در کف از خود نشان داده می توان در کف سالن ها و سوله ها نیز استفاده کرد. از رنگ اپوکسی کف نیز مقرون به صرفه تر است

چگونگی استفاده از رنگ اکریلیک روی فلز

چگونگی استفاده از رنگ اکریلیک روی فلز

رنگ های اکریلیک یکی از بهترین رنگ های صنعتی بوده که به دلیل غلظت بالایی که دارند، روی سطوح مختلف در صنایع گوناگون به راحتی قابل استفاده بوده و قابلیت پوشش بسیار بالایی را از خود نشان می دهند. امروزه انواع رنگ اکریلیک شامل رنگ براق، نیمه براق و مات با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید و عرضه می گردند که هر کدام متناسب با سطوح مختلفی می باشند.

از جمله کاربردهای گسترده ای که امروزه رنگ اکریلیک پایه حلال ترمیمی داشته روی سطوح فلزی در صنایع مختلف می باشد. این رنگ با توجه به مقاومت بسیار بالا و خاصیت ضد خوردگی خود، یکی از بهترین گزینه ها جهت سطوح فلزی مختلف در صنایع گوناگون همچون صنعت گاز کشور بوده که از خوردگی و سایش این سطوح جلوگیری نموده و دارای پوشش دهی بالایی نیز می باشد. در رابطه با چگونگی استفاده از رنگ اکریلیک روی فلز نیز به طرق زیر می توان اقدام به رنگ آمیزی این سطوح نمود:

  • سطح فلز مورد نظر را پاک نموده و تا زمان خشک شدن آن صبر کنید.
  • هرگونه آلودگی و خوردگی را از سطح فلز به طور کامل بزدایید.
  • سپس پوشش رنگ اکریلیک مورد نظر را با استفاده از ابزار خاص همچون قلم مو، غلطک و یا رنگ پاش بر روی سطح فلز پاشیده و رنگ آمیزی نمایید و در آخر بگذارید کامل خشک شود.

همچنین لازم به ذکر بوده که رنگ اکریلیک  صنعتی پایه حلال  از جمله رنگ هایی بوده که در مجاورت با هوا به سرعت خشک شده و از این حیث بسیار مورد توجه می باشد.

قیمت عمده رنگ اکریلیک ضد آب

قیمت عمده رنگ اکریلیک ضد آب این مرکز فعالیت‌های بسیاری را در زمینه توزیع و فروش رنگ اکریلیک ضد آب ترتیب داده است و در زمینه تامین نیاز مشتریان مختلف تلاش می نماید. قیمت عمده این محصول در انواع مختلف نیز با توجه به نوع و برند تولیدی آن متغیر بوده و با توجه به نوسانات موجود در بازار، قیمت رنگ اکریلیک در اشکال عمده به صورت روز در بازار مشخص و تعیین می گردد.

همچنین لازم به ذکر بوده که کیفیت تمامی رنگ های ارائه شده در این مرکز از کیفیت بسیار مرغوب و درجه یک بوده و در برندهای معتبر تولیدی عرضه و به فروش می رسند. در صورت تمایل به سفارش رنگ اکریلیک می توانید از طریق این فروشگاه به صورت تضمینی محصول مورد نظر را سفارش و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما