محل فروش رنگ خط کشی

از برترین‌ محل فروش رنگ خط کشی می توان بهترین ها را در انواع متفاوتی به دست آورد، به دلیل این که آنان را کارخانه های معتبر می سازند، می شود گفت که ماندگاری رنگ خط کشی نیز مناسب بوده که البته بیشتر به نوع مواد اولیه محصول ربط دارد، در کل مراکز توزیع رنگ گوناگون هستند و بهتر است تا برای خرید نوع درجه یک به صورت عمده به بزرگترین فروشگاه مراجعه نمایید.

محل فروش رنگ خط کشی

ماندگاری رنگ خط کشی چقدر است؟

ماندگاری رنگ خط کشی چقدر است؟

اگر بخواهیم بررسی بر ماندگاری رنگ خط کشی داشته باشیم باید بگوییم که در این حوزه انواع مختلفی از فام‌ ها ساخته شده که هر یک از این محصولات بر اساس نوع ساختارشان‌ در مدت زمان کم یا بیشتری دوام می آورند، البته در این راستا منطقه را نیز نباید فراموش کرد، روی هم رفته آن نوع از رنگ هایی دوام بالاتری دارند که این مشخصات را داشت باشند:

  • این رنگ ها از  رزین های بادوام فرموله شده و به شکل صحیح اجرا شوند.
  • با اجرای رنگ ترافیکی سرد با ضخامت بالاتر از 800 میکرون سبب شکنندگی ان می شود. بنابراین هر رنگ تا یه حدی می تواند ضخامت داشته باشد .
  • رنگ هایدوجزئی ترافیکی تا سه میلی متر قابلیت اجرا دارند و این ضخامت یه ضخامت متعادل و مقرون به صرفه ای است و ماندگاری این رنگ به مدت 36 ماه تضمین می شود.
  • رنگ های گرم ترافیکی اسپری با ضخامت 1500 میکرون تا 2 سال ماندگاری دارند.
  • رنگ خط کشی  گرم ترافیکی اسکرید با ضخامت 3500 میکرون اگر اجرا و رنگ کیفیت استانداردی داشته باشند تا 46 ماه قابل بهره برداری است.
  • رنگ خط کشی  گرم اکستروژن ماندگاری بالاتری از عهمه رنگ ها دارد. چون ضخامت 5000 مکرون اجرا می شود
  • آنهایی که بر پایه رزین های اکریلیک هواخشک هستند  و ما بهشون میگیم رنگ های ترمیمی این رنگ ها دوام زیادی دارند

گفتنی است که در این عرصه حلال ها می توانند تا اندازه ای سطح کیفی را پایین آورده و از جانبی سبب شوند تا خط کشی ماندگاری بالایی نداشته باشد، برای همین است که تاکید می گردد تا نمونه‌ های فاقد حلال را بخرید و مورد استفاده قرار دهید که طبعاً چنین مسئله ای سبب کاهش یافتن هزینه های مختلف  و کمک به  محیط زیست خواهد کرد .

در کل اگر شما هم به دنبال این هستید تا نوع درجه یک را با ماندگاری خوبی به دست آورید، ضمن دقت به اقلیمی که در آن زندگی می کنید می توانید بهترین های کارخانه تولیدی را با روش های ساده ای به دست آورید که توضیحات در ادامه داده خواهد شد.

 

 قیمت و نحوه اجرای رنگ خط کشی پیش ساخته یا پریفاب

 

 قیمت و نحوه اجرای رنگ خط کشی پیش ساخته یا پریفاب
رنگ سفید اجرا شده با ضخامت 3 میل به صورت پریفاب
  • رنگ های خط کشی پریفاب در ضخامت معمولی 3 میل تولید می شوند
  • اگه بخواهید این رنگ ها را در ضخامت بالا اجرا کنید می تواند دو تا 3 میل را روهم بذارید. و به عنوان نوار لرزاننده در عرض جاده  استفاده کنید.
  • برای اجرای این پریفاب ها ابتدا سطح را با شعله گرم کنید و پرایمر را 200 الی 300 گرم بر متر مربع روی سطح اسفالت اجرا کنید
  • بعد از گذاشتن رنگ خط کشی اماده که به شکل رول هست بعد از  گرم کردن ان یکسری دانه های ریزی روی سطح پیدا می شود و این به معنی پایان کار است .

 

مراکز توزیع رنگ خط کشی

مراکز توزیع رنگ خط کشی
رنگ خط کشی پیش ساخته یا پریفاب که به طور صحیح اجرا نشده است . قبل از اجرا زیر این نوع رنگ ها پرایمر مخصوص می خواد. 200 گرم پرایمر بر متر مربع

 

رنگ خط کشی را مرکز توزیع اصلی به گونه آنلاین پخش می کند، زمینه را فروشنده به گونه ای فراهم کرده تا تاجران و شرکت های صادرکننده بتوانند آنان را عمده سفارش دهند، این کار تا اندازه زیادی از هزینه ها کاسته و سبب می شود تا مشتری بتواند نوع مرغوب را که ماندگاری، چسبندگی و مقاومت بالایی دارد، تهیه کند.

البته مشتریان قادر بوده تا با تماس گرفتن به واحد فروش مرکز پخش ایمن رنگ تاپ  جزئیات بیشتری از کیفیت، نحوه اجراء و قیمت ها را هم به دست آورد، این گونه‌ با خیالی آسوده تر‌ می تواند آن رنگی را تهیه نماید که بدان نیاز دارد، روی هم رفته خرید به روش غیر حضوری از جهات مختلفی به سود درخواست دهندگان بوده و اغلب هم به همین شیوه خرید و فروش صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما