قیمت عمده رنگ اپوکسی پلی امید

این روزها در صنایع مختلف کشورمان از انواع و اقسام رنگ ها استفاده می شود که یکی از بهترین نوع آنها رنگ اپوکسی پلی امید می باشد. برای تولید این رنگ از چندین لایه مواد استفاده می شود که برخی از آنها دارای ساختار طبیعی و برخی دیگر ساختار مصنوعی دارند و ترکیب این دو ماده با همدیگر باعث افزایش استحکام و دوام این رنگ شده و مقاومت آن را در برابر دمای بالا، ضربه، فشار و رطوبت افزایش داده است.

قیمت عمده رنگ اپوکسی پلی امید

آنچه که باید درباره رنگ اپوکسی پلی امید بدانیم

آنچه که باید درباره رنگ اپوکسی پلی امید بدانیم

رنگ اپوکسی پلی امید علاوه بر اینکه یک پوشش زیبا و جذاب برای سطوح مختلف به وجود می آورد، بلکه باعث افزایش مقاومت و استحکام سطح مورد نظر شده و از آن در برابر پوسیدگی و خوردگی محافظت می نماید. این رنگ به راحتی قابل شستشو می باشد و رطوبت و آب نمی تواند به ساختار آن آسیبی وارد نماید.

یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد این رنگ وجود دارد این است که به هیچ عنوان گرد و غبار را به خود جذب نمی کند و در طول گذر زمان دچار تیرگی نمی شود و به همین سبب می توان آن را برای رنگ آمیزی دیوارها و سقف اتاق ها نیز استفاده نمود.
این رنگ بر روی سطوحی مانند سطوح چوبی، بتنی، گچی و فلزی قابل اجراست و به بهترین شکل ممکن خود را نشان خواهد داد.

این رنگ به سبب اینکه دارای چسبندگی بسیار زیادی می باشد معمولاً به عنوان یک پوشش محافظتی برای سطح زیرین بسیاری از سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز پخش رنگ اپوکسی پلی امید

مرکز پخش رنگ اپوکسی پلی امید

اگر شما نیز به یکی از مراکز پخش رنگ اپوکسی پلی امید مراجعه نمایید می توانید انواع و اقسام این رنگ ها را که دارای تنوع فراوانی هستند مشاهده نموده و بر مبنای نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را خریداری کرده و از کارایی آن برخوردار شوید.

یکی از بهترین نمونه های این محصولات رنگ کولتار اپوکسی می باشد که از آن در صنایع مختلف مانند صنایع دریایی، پالایشگاه ها و … استفاده های فراوانی می نمایند. در ساختار این رنگ علاوه بر رزین اپوکسی ماده دیگری به نام کولتار وجود دارد که در واقع قطران زغال سنگ است و باعث افزایش استقامت رنگ اپوکسی شده و آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای سازه های صنعتی و دریایی می نماید.

شایان ذکر است که این روزها شاهد فعالیت گسترده مراکز عرضه کننده زینک ریچ اپوکسی در بازار کشورمان نیز می باشیم که این محصول نیز یکی از زیرمجموعه های رنگ اپوکسی پلی امید به شمار می رود و یکی از بهترین انتخاب ها برای رنگ آمیزی سازه های صنعتی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما