قیمت خرید رنگ اکریلیک پایه حلال

قیمت خرید رنگ اکریلیک پایه حلال بستگی به موضوعات گوناگون داشته که در اولویت بحث، کیفیت قرار می گیرد سپس شرکت سازنده و بعداً نوع بسته بندی هم نقش زیادی دارند، باید بگوییم که در این زمینه می شود به نوع خرید مشتری هم اشاره نمود، عموماً شرکت های تجاری عمده محصولات را می خرند که نرخ ها از جانب فروشگاه عرضه رنگ پایین تر ارائه می شود، ولی همواره نرخ ها مختلف اعلام می شوند.قیمت خرید رنگ اکریلیک پایه حلال

کاربرد رنگ اکریلیک پایه حلال چیست؟

کاربرد رنگ اکریلیک پایه حلال چیست؟

انواع متفاوتی از رنگ ها وجود داشته که اگر به دقت اطراف مان‌ را نگاه کنیم در همه امور زندگی مان‌ دخیل هستند، ولی آنها انواع متفاوتی دارند، در اینجا اما می خواهیم بیشتر در زمینه کاربرد رنگ اکریلیک پایه حلال صحبت کنیم که حلال های آن اغلب استرها و آروماتیک می باشند، اغلب هم در این حوزه ها استفاده می گردند:

  • برای رنگ آمیزی حاشیه بزرگراه ها
  • رمپ های ساختمان ها
  • پارکینگ ها
  • عابر پیاده

نمونه‌ های ترافیکی البته مختلف اند که می شود به نوع سرد، گرم و چند جزئی اشاره نمود، روی هم رفته چنین الوانی کیفیت خیلی خوبی دارند، زیرا که از قدرت چسبندگی علی برخوردار بوده، عمر طولانی داشته و از همه مهمتر این که‌ اجرای شان‌ ساده می باشد که به صورت دستی و یا هم اتوماتیک اعمال می گردند.

این مسائل سبب گردیدند تا شاهد استفاده زیادی از چنین رنگ هایی در عرصه های مختلف باشیم که اغلب هم در عرصه نشانه گذاری‌ ترافیکی به کار می روند، آنان را شما حتماً روزانه در بیرون از منزل و خیابان ها مشاهده می کنید که باعث دید بهتر راننده به جاده می شود.

توجه به نکته مهم : رنگ های اکریلیک پایه حلال با توجه به رزین های مختلف تنوع زیادی دارند. مثلا یه نوعی از رنگ اکریلیک ها ترمیمی هستند و به سطوح فلزات و فولادی در صنایع نفت و پتروشیمی زده می شوند.این نکته که در بالا گفتیم میخواستیم عرض کنیم که رنگ اکریلیک پایه حلال صرفا برای کف  نیست.

 

نگهداری و انبارداری رنگ اکریلیک پایه حلال بعد از خرید ان

رنگ اکریلیک پایه حلال برای اینکه بتوانبد بعد از تولید و خرید در انبار نگهداری کنید باید مقداری از تینر یا حلال  را به ان اضافه کنید و درب ان را محکم ببندید. تا عمر ان افزایش پیدا کند .

البته قبل از سفارش رنگ از تولید کننده رنگ اکریلیک بخواهید داخل رنگ از ضد رسوب استفاده شود تا رنگ در طول انبارداری رسوب نکند.

رنگ اکریلیک پایه حلال
رسوب کردن و خراب شدن رنگ اکریلیک دوجزئی ترافیکی در اثر ماندن درشرایط بد  و نداشتن ضد رسوب در این رنگ

 

فروشگاه عرضه رنگ اکریلیک پایه حلال

فروشگاه عرضه رنگ اکریلیک پایه حلال رنگ اکریلیک پایه حلال را فروشگاه بزرگ ایمن رنگ تاپ به صورت عمده عرضه می کند، پس چنانچه در عرصه های تجارت فعال هستید و می خوا‌هید آنان در بازار داخلی و یا خارجی به فروش رسانید می شود که با بهترین نمونه‌ ها را در فام‌ های گوناگون از برترین‌ مجموعه به دست آورید، ضمن این که امکان تهیه با قیمت خوب نیز وجود دارد، در هر حال رنگ ها برای جلوگیری از خشک شدن به صورت بسته بندی ارائه می گردند.

یعنی این که مشتریان می توانند آنان در قوطی های کوچک، سطل ها و بشکه های بزرگ تهیه نمایند، روی هم رفته این فروشگاه زمینه را برای مشتریان خود به گونه‌ ای ایجاد کرده تا آنان بتوانند به آسانی از هر جایی که هستند درخواست شان‌ را ثبت کنند، از طرفی امکان خرید با هزینه های پایین و بدون این که وقت زیادی در بر بگیرید‌ انجام پذیر می باشد و کالا سریع ارسال می گردد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما