قیمت توزیع استری زینک ریچ اپوکسی

قیمت آستری زینک ریچ اپوکسی در مرکز توزیع مستقیم و بدون واسطه این محصولات مناسب تر است و خریداران می توانند با مراجعه به این مراکز نمونه های مختلفی از آستری زینک ریچ را با نرخ مناسب تهیه کنند. قیمت کلی این محصول از سوی شرکت ‌های تولیدی، بر اساس نوع مواد اولیه به کار گرفته شده برای تولید این محصولات مشخص می‌شود و فروشندگانی که مورد تایید شرکت تولید آستری زینک ریچ هستند هم موظف می باشند که محصولات خود را بر اساس قیمت تعیین شده به مشتریان خود ارائه دهند.

 قیمت توزیع استری زینک ریچ اپوکسی

ویژگی های آستری اپوکسی

ویژگی های آستری اپوکسی

استر زینک ریچ اپوکسی یک پوشش دهنده مقاوم بر روی سطوح فلزی هستند که قبل از رنگ زدن سطوح، با استفاده از این محصول سطح مورد نظر را پوشش می‌ دهند تا رنگ بر روی سطح مورد نظر ماندگاری بیشتری داشته باشد. از ویژگی ‌های بهترین نمونه های آستر زینک ریچ اپوکسی باید به بدون بو بودن این محصول اشاره نمود. به دلیل اینکه برای تولید این آستری ها از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود، این کالاها بدون بو هستند و استفاده از آنها آزار دهنده نمی باشد.

از دیگر ویژگی‌های این محصولات باید به ضد آب بودن آنها اشاره نمود، که به راحتی می‌توان سطوحی که با استفاده از آستری اپوکسی پوشش داده شده اند را مورد شستشو قرار داد، بدون اینکه سطح موردنظر آسیب ببیند. به دلیل وجود ترکیبات نانو در این محصولات این کالاها خاصیت ضد آب بودن را نیز دارند.

سرعت خشک شدن آستری اپوکسی بسیار بیشتر از دیگر مدل‌های استری های موجود در بازار است، به همین دلیل هم بیشتر نقاشان برای رنگ آمیزی سطوح مختلف ابتدا از این محصولات استفاده می کنند.

صادرات عمده استری زینک ریچ اپوکسی

صادرات عمده استری زینک ریچ اپوکسی

در کشور ایران شرکت ‌های تولیدی بسیاری به تولید آستری زینک ریچ اپوکسی مشغول هستند که با تولید انبوه این محصولات، آنها را به دیگر کشورها هم صادر می‌کنند. صادرات عمده این کالا ها بیشتر به کشورهای عراق، ترکیه و روسیه می باشد. این کشورها جزء خریداران عمده این کالاها هستند که با مراجعه به بزرگترین شرکت های صادراتی این محصولات، آنها را در حجم بالا سفارش می ‌دهند.

اگر شما هم در بازار داخلی به دنبال خرید آستری زینک ریچ هستید، می توانید به این مجموعه فروش مراجعه نموده و محصولات مورد نظر خود را از برندهای ایرانی و خارجی مشاهده کرده و بر اساس نیاز خود آنها را خریداری کنید. در این مجموعه های فروش، نمونه های ایرانی و خارجی آستری زینک از لحاظ کیفی با یکدیگر یکسان هستند، اما از لحاظ قیمتی با هم متفاوت می باشند و شما عزیزان می توانید برای خرید ارزان از این محصولات، نوع ایرانی آنها را انتخاب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما