قیمت انواع رنگ اکریلیک

یکی از بهترین و زیباترین رنگ هایی که این روزها از آن برای رنگ آمیزی بخش های داخلی ساختمان و بسیاری دیگر از سطوح استفاده می شود رنگ آکریلیک است. از جمله اصلی ترین مزیتی که این رنگ دارا می باشد این است که بر پایه آب است و استفاده از آن هیچ نوع خطری برای انسان به همراه ندارد. گفتنی است قیمت انواع رنگ اکریلیک به موارد مختلفی از جمله کیفیت و کارایی رنگ، ترکیبات موجود در آن و شرکت تولید کننده آن بستگی فراوانی دارد.

قیمت انواع رنگ اکریلیک

بهترین روش نگهداری رنگ اکریلیک

بهترین روش نگهداری رنگ اکریلیک

یکی از مهمترین پارامترهایی که برای بسیاری از افراد از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد این است که از رنگ اکریلیک به بهترین شکل ممکن نگهداری نمایند تا در مواقع لزوم دوباره بتوانند از آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف استفاده کنند.

در این قسمت به برخی از مهمترین پارامترهایی که باید در هنگام نگهداری از این رنگ به آن توجه کنید اشاره می کنیم:

  • رنگ اکریلیک را در جای خشک و خنک نگهداری نمایید و از قرار دادن آن در معرض نور خورشید خودداری کنید، زیرا اشعه های مضر نور خورشید به مرور زمان کیفیت و کارایی آن را از بین می برد.
  • یکی دیگر از نکات مهمی که باید در زمینه نگهداری از رنگ اکریلیک به آن توجه کنید این است که آن را از قرار گرفتن در معرض یخ زدگی محافظت کنید. زیرا گرم و سرد شدن آن می تواند باعث ایجاد تغییراتی در ترکیب آن گردد و مرغوبیت آن را از بین ببرد.
  • بررسی ها نشان دهنده آن است که مناسب ترین دما برای نگهداری از این رنگ دمایی بین 5 تا 35 درجه سانتیگراد است.
  • بهترین زمانی که می توانید از رنگ اکریلیک استفاده کنید 30 ماه پس از تاریخ تولید آن است.
  • پس از استفاده از رنگ باید درب ظرف را به خوبی ببندید تا هوا و گرد و غبار به درون آن نفوذ نکنند.

عرضه کننده رنگ اکریلیک مات

عرضه کننده رنگ اکریلیک مات

تولید رنگ اکریلیک در کشورمان ایران در طول سالهای اخیر گسترش فراوانی پیدا کرده است و کارخانجات تولید کننده با بهره گیری از جدیدترین استانداردهای روز دنیا و مواد اولیه مرغوب و درجه یک اقدام به تولید نمونه های با دوام و با کیفیت این رنگ نموده اند.

از جمله محبوب ترین نمونه های این محصول که توسط مراکز عرضه کننده رنگ اکریلیک ارائه شده و توجه بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص داده است ، رنگ اکریلیک نقره ای و رنگ اکریلیک مات است. نوع مات این رنگ ها در امر ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارد و می توان از آن برای رنگ آمیزی دیوار و سقف ساختمان استفاده های فراوانی نمود و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما