فروش 4 نوع رنگ ترافیکی ریف

پخش و فروش عمده 4 نوع  از انواع  رنگ ترافیکی ریف در این سایت از طریق گروه بازرگانی ایمن رنگ تاپ قابل انجام است. لطفا به ما و مجموعه ی ما اعتماد کنید و براحتی هر مقدار خرید دارید انجام دهید. حتی برای کسانی که میل به صادرات این رنگ ها دارند اماده همکاری هستیم.لطفا به سایت ما سر بزنید و با این 4 نوع رنگ و خصوصیات خوب ان اشنا شوید.

فروش 4 نوع رنگ ترافیکی ریف کدام است؟

  1. رنگ ترافیکی سرد تک جزئی پایه حلال شرکت ریف
  2. رنگ ترافیکی سرد دوجزئی و چند جزئی شرکت ریف
  3. رنگ ترافیکی گرم ترموپلاستیک  که به شکل پودر موجود است.
  4. رنگ ترافیکی پریفاب یا پریمارک

رنگ ترافیکی ریف

فروش رنگ ترافیکی سردتک جزئی ریف با قیمت متعادل

امروز به دلیل وارداتی بودن اکثر مواد اولیه ی ساخت رنگ ترافیکی، تولید رنگ خط کشی ارزان به یک چالش تبدیل شده است و خیلی از تولید کنند گان ادعا می کنند که بهترین رنگ ها با قیمت ارزان را تولید می کنند و متاسفانه مشتریان اقدام به خرید کرده و این رنگ ها روی اسفالت دوام چندانی نداشته و سسب جریمه سنگین از طرف کارفرما به پیمانکاران می شوند.
که حقیقتا باید در قیمت خیلی ارزان این تولید کنندگان تامل کرد.و گرنه مواد اولیه برا تولید رنگ ترافیکی استاندارد با ماندگاری مورد قبول را هر چقدر حساب کنیم با این قیمت جور در نمی یاید.
رنگ ترافیکی ریف  یکی از بهترین و ارزانترین رنگ ها از میان رنگ های ترافیکی سرد است که قابل عرضه به مشتریان داخلی و صادراتی  استبه عنوان فروشنده رنگ ترافیکی ریف توصیه می کنیم که از این رنگ استفاده کنید.و قیمت این رنگ با توجه به قیمت مواد اولیه و تجهیزات خوب از مایشگاهی و تولیدی ان قیمت متعادلی است. جهت خرید و فروش همه نوع  رنگ ترافیکی ریف در کنار شما هستیم.رنگ ترافیکی ریف

رنگ ترافیکی سرد دوجزئی و چند جزئی ریف  و چالش های امروز این رنگ

از چالش های مهم این رنگ که هنوز حل نشده است.،سیاه شدگی ان و سرخوردن تردد کنندگان این روی این رنگ و قیمت بالای ان با توجه به مونو مر وارداتی ان است که هنوز که هنوز است نتوانستیم رنگ هایی تولید کنیم که این خصوصیات را نداشته باشد. ولی می توان با مکمل هایی  مانند لاک رنگ ترافیکی بعد از اجرا مشکل سیاه شدگی را حل کرد که این برای ما گران تمام می شود. و لی کارخانه تولید رنگ ترافیکی ریف با داشتن از مایشگاهها معتبر و کادری مجرب و کار ازموده توانسته است یکی از با کیفیت ترین رنگ های دوجزئی را ارائه دهد. چون علاوه بر تولید کنند بودن این کارخانه ، این مجموعه بزرگ مجری رنگ ترافیکی هستند و با چالش های این رنگ اشنایی دارند.

رنگ ترافیکی ریف

رنگ ترافیکی گرم ترموپلاستیک ریف  و مزایای خوب ان

از میان رنگ های ترافیکی تولید داخل کدام یک از رنگ ها را سراغ دارید که بتوانیم ایتم های مهمی به ان اضافه یا کم کنیم و بدون اینکه در ماندگاری ان تاثیری نداشته باشد. این مهم به لطف از مایشگاهها ی تخصصی این شرکت فراهم شده است.این کارخانه با ظرفیت های بزرگ صادراتی توانسته رنگ های گرم با قیمت های رقابتی را به خریداران داخلی و خارجی ارائه دهد و متناسب با اب و هوای مورد نیاز مشتری محصولاتش را ارائه نماید. که برای شرکت و فروشگاه های رنگ ترافیکی ریف  و خریداران محترم ان در سطح خاورمیانه  راضی کننده بوده است.

رنگ ترافیکی پریفاب یا پریمارک و خصوصیات بارز ان

رنگ ترافیکی ریف

این رنگ اماده شده رنگ ترافیکی پودری است که به صورت ورقه های سه میلی متری یا کمتر بوسیله دستگاه  در می اید و می تواند در عرض های 12 سانتی متر برای خط کشی محوری و کناره ها و محوطه های پارکینگ روی اسفالت اجرا شود. این رنگ را روی اسفالت در مناطق هشدار روی اسفات نصب می کنند و تا بالای سه سال دوام داشته و براحتی می توانیم ان را ترمیم کنیم .این نمونه رنگ ها را می تونیم با عرض 60 سانتی متر تا طول 20 متر برای شما فراهم کنیم.قابلیت فروش انواع طرح های درخواستی شما وجود دارد و مانند پازل روی اسفالت و نمونه ها کنار  هم چیده مهی شوند.و سطح یکپارچه بوجود می اورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما