فروش رنگ خط کشی پارکینگ محوطه مسکونی و اداری

تولید رنگ های روغنی ، صنعتی و اپوکسی و پلی اورتان و ترافیکی و فروش رنگ خط کشی پارکینگ محوطه های مسکونی و ادارای و تجاری برای از طریق سایت اینترنتی ایمن رنگ تاپ مقدور شد. شما همه روزه می توانید با ما در تماس باشید و رنگ های مورد درخواستی خود را از ما طلب نمائید. معمولا برای محوطه های اسفالتی و بتنی و حتی سطوح صاف تر از رنگ های متنوع استفاده می شود. برای تفکیک و جداسازی ماشین الات و راحتی خود و اطرافیان به ما زنگ بزنید .

خط کشی پارکینگ محوطه

رنگ خط کشی  پارکینگ محوطه مسکونی و اداری

معمولا برای رنگ امیزی محوطه های پارکینگ های ادارای و مسکونی با توجه به نوع سطح زمین از رنگ های متفاوتی استفاده می شود. و بیشتر رنگ هایی که این روزها رواج دارد رنگ سرد ترافیکی به دلیل ارزانتر بودن ان است . و برای سطوح اسفالتی استفاده می شود. هرچند به دلیل وجود میزان خلل و فرج می تواند مقدار مصرف ان به ازاری هر متر مربع افزایش یا کاهش  یابد. در بعضی از موارد می توان برای روی اسفالت از رنگ دوجزئی ترافیکی استفاده کرد. اگر محوطه ی مسکونی شما از سنگ فروش سر بسته می باشد از رنگ های اپوکسی استفاده می شود. و برای سطوح صاف و سر باز صاف  می توان از رنگ های دیگر مانند پلی اورتان استفاده کرد.  چرا که این رنگ ها در مقابل نور افتاب مقاوم هستند.

خط کشی پارکینگ محوطه

بهترین رنگ برای خط کشی پارکینیگ محوطه مسکونی چیست ؟

رنگ ترافیکی سرد به دلیل مقاومت مکانیکی و سایشی و همچنین مقاومت مکانیکی بالا بهترین رنگ برای خط کشی است. چرا که اکثر محوطه های مسکونی جنس ان از اسفالت بوده و بهترین رنگ برای انها رنگ سر می باشد. چرا که نسبت به دوجزئی دیرتر کثیف می شود و قیمت رنگ ترافیکی سرد ارزانتر از رنگ دوجزئی است. و رنگ های دیگر  مانند اپوکسی و پلی اورتان که در بالا به انها اشاره شده است ساز گاری خوبی با سطح اسفالت ندارند. سهولت اجرای رنگ سرد نسبت به بقیه رنگ ها از دیگر مزایای ان است. چرا که رنگ گرم نیاز به تجهیزات رنگ امیزی گرم دارد.خرید و فروش رنگ خط کشی پار کینگ مسکونی و ادرای  از طریق این مجموعه انجام می گیرد.

خط کشی محوطه پارکینگ

رنگ خط کشی پارکینگ به صورت  دوجزئی یا سه جزئی

  • خط کشی پارکینگ محو طه ی عمومی
  • خط کشی پارکینگ های مجتمع تجاری و اداری و مسکونی
  • خط کشی های عابر پیاده در سر تقاطع های پر ترافیک مانند چهار راهها
  • رنگ امیزی سرعت گیر های با حجم بالای تردد خودرو

 

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما