فروش رنگ ترافیکی عمده زاهدان با تضمین کیفیت

با به وجود آمدن انواع ماشین ها و خودروها و افزایش آن، برای افزایش ایمنی رانندگان و افراد پیاده از رنگ هایی که برای مشخص کردن دقیق خطوط ایمنی در خیابان ها استفاده می کنند و محدوده های خاص را در راه ها تعیین می کنند که این رنگ ها به رنگ ترافیکی عمده معروف است که فروش آن در زاهدان هم با تضمین در داخل این سایت انجام می گیرد.

فروش رنگ ترافیکی عمده زاهدان با تضمین کیفیت

انواع مختلف رنگ ترافیکی عمده

انواع مختلف رنگ ترافیکی عمده

به طور کلی ما می توانیم بگوییم که دو نوع رنگ ترافیکی در بازار وجود دارد که نام آن: رنگ ترافیکی سرد و رنگ ترافیکی گرم است که به توضیح هر کدام از آن می پردازیم.

  • رنگ ترافیکی سرد: منظور از این نوع رنگ در این است که برای اختلاط و ترکیب اجزای رنگ نیاز به دمای بالایی نمی باشد.
  • رنگ ترافیکی گرم: در این نوع رنگ برای اختلاط و برای تشکیل رنگ باید رنگ حتما به دمای بالایی برسد تا بتوان بر روی آسفالت ریخت.

البته این انواع رنگ خود دارای نوع های مختلفی است و به عنوان مثال در رنگ سرد خود دارای رنگ سرد اکریلیک ترموپلاست که بر پایه آب و حلال و رزین اکریلیک ترموپلاست است که برای خط کشی داخلی و بیرون شهری مورد استفاده قرار می گیرد؛ نوع دیگر رنگ سرد به نام کلروکائوچو که بر پایه رزین کلروکائوچو و الکیدی است که برای خط کشی ممتد و منقطع استفاده می شود.

یک نوع دیگر رنگ ترافیکی وجود دارد که نام آن رنگ ترافیکی چند جزئی است که بر پایه رزین آکریلیک ترموست است که در هنگام اختلاط رنگ ها و اجزا دما افزایش پیدا می کند و برای خط کشی علایم هشدار و خطوط پیاده و حاشیه بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ ترافیکی گرم نیز بر پایه رزین هیدروکربنی و آلکیدی است و برای خط کشی در مناطق پر رفت و آمد و شلوغ از آن بهره می برند.

قیمت خرید رنگ ترافیکی عمده

قیمت خرید رنگ ترافیکی عمده

با توجه به تعاریفی که گفته شد برخی از افراد می خواهند به خرید و فروش رنگ ترافیکی بپردازند و به و به دنبال منبع و مرکز مطمئن هستند و یا می خواهند از قیمت رنگ ترافیکی اطلاع داشته باشند؛ باید بگوییم که قیمت رنگ ترافیکی با توجه به حجم و اندازه و نام برند و کیفیت محصول قابل تغییر است و هر چقدر کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن بالاتر و افزایش می یابد.

اما شما می توانید به صورت عمده رنگ ترافیکی را با قیمت ارزان تر و مناسب تر از سایت اینترنتی خریداری کنید و از مشاوران فروشی که سال هاست در این زمینه مشغول فعالیت هستند کمک بگیرید و پس از راهنمایی های لازم اقدام به خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما