فروشگاه عرضه رنگ نسوز

رنگ یکی از مهم‌ترین مواد کاربردی در صنعت است که به‌عنوان پوشش استفاده می‌شود.  فروشگاه عرضه رنگ نسوز  ایمن رنگ تاپ یکی از بزرگترین تامین کنندگان این پوشش های نسوز است . این رنگ‌های صنعتی باید یکسری قابلیت‌ها مثل مقاومت در دمای بالا را داشته‌باشند. رنگ نسوز یکی از این محصولات است که بر پایه سیلیکون تشکیل می‌شود. رنگ نسوز پوششی عالی برای سطح موردنظر شما خواهدبود زیرا چسبندگی بالایی دارد، در دمای بالا تکه‌تکه نمی‌شود، در برابر حرارت و گرما مقاوم است.

از جمله خواص رنگ های نسوز می‌توان به چسبندگی بالا در انواع مختلف سطوح و مقاومت شیمیایی بالا اشاره نمود.

بسته به کاربرد و دمایی که سطح مورد نظر در آن قرار دارد و با توجه به شرایط کار و محیط آب و هوایی، رنگ نسوز متناسب انتخاب می گردد. پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از خوردگی سطوح فلزی و مقاومت بیشتر سطح در مقابل دما و حرارت، پرایمر زینک اتیل سیلیکات استفاده گردد. به طور کلی کاربرد اصلی این نوع رنگ در سطوحی است که در تماس ممتد با حرارت و دمای بالا می باشند.

فروشگاه عرضه رنگ نسوز

کاربرد رنگ نسوز چیست؟

کاربرد رنگ نسوز چیست؟

با توجه به رزین سیلیکونی و پیگمنت نسوز به‌کار رفته در محصول فوق، مقاومت بالایی در برابر بنزین، مواد شیمیایی و عوامل جوی دارد و یک ماده نسوز است. رنگ سیلیکونی به عنوان یک لایه روی سطح موردنظر قرار می‌گیرد و مقاومت آن را بالا می‌برد. دمای بالا در صنایع مختلف سبب شده رنگ‌ها قابل استفاده نباشند و کارایی خود را از دست بدهند.

کاربرد رنگ نسوز در رنگ‌آمیزی موتور خودرو و هواپیما، شومینه، بخاری، کوره، دودکش، اجاق گاز، بویلرها و کلیه سطوحی که در معرض حرارت مستقیم و غیرمستقیم قرار دارند استفاده می‌شود و قادر است تا دمای هفتصد درجه را تحمل کند.

محصول ذکرشده در صنایع مختلفی از جمله خودرو، هوا و فضا، نفت و گاز، مراکز تیونینگ خودرو استفاده می‌شود و برای مصارف خانگی نیز قابل استفاده است. فام رنگی مشکی اسپری نسوز فوق مات است و علاوه‌بر کارایی که دارد به قطعه موردنظر جلوه نیز می‌دهد.

فروشگاه عرضه رنگ نسوز نکاتی راجع به رنگ های نسوز برای شما ارائه می کند

  • اجرای رنگ نسوز نمی تواند ضخیم باشد چون بعد از اجرا رنگ در اثر حرارت ترک ترک می شود.
  • رنگ و استر نسوز  مقاوم به حرارت جمعا به 80 میکرون می رسد
  • پوشش های نسوز مقاومت حرارتی مستقیم را ندارد.
  • برای شومینه ها داخل شومینه را نمی توان رنگ نسوز کار کرد  چون مستقیما با اتش سرو کار دارد
  • رنگ نسوز حکم یه ضد زنگ خوب را دارد
  • باید بدانیم از این پوشش چه انتطارتی داریم و تا چه دمایی را تحمل می کند.
  • این پوشش  بیشتر به صورت نقره ای است

راهنمای خرید رنگ نسوز

راهنمای خرید رنگ نسوز

با توجه به قیمت نسبتاً بالای رنگ نسوز نسبت به بقیه پوشش های مقاوم حرارتی و مکانیکی بهتر است جوانب مختلف برای انتخاب دقیق و مناسب این پوشش بررسی شود و یا از مشاوران ما کمک گرفته شود.

برای خرید رنگ نسوز ، ذکر این نکته ضروری است که رنگ های تولیدی داخل کشور قیمت مناسب تری نسبت به نمونه خارجی خود دارند و می‌توانند انتخاب اقتصادی و هوشمندانه‌تری باشند. علاوه بر این، با توجه به کاربرد و روش اعمال رنگ نسوز، این پوشش در صنایع مختلف کشور از نظر کیفیت پاسخگوی مناسبی می باشد و شما میتوانید به راحتی از فروشگاه ایمان رنگ تاپ ، رنگ نسوز مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما