فروشنده عمده رنگ جدول خیابانی

انواع مختلف رنگ های خیابانی وجود دارد که با حلال های مختلف آن را تولید می‌کند و ما می‌توانیم برای رنگ آمیزی خیابان ها و جدول ها از آن استفاده کنیم و مرکز را معرفی می کنیم که فروشنده عمده رنگ جدول خیابانی می باشد و شما می توانید از این مرکز فروش انواع مختلف رنگ های خیابانی را ببینید و رنگ مناسب و تهیه کرده و از آن استفاده کنید. بیشتر مشتری این رنگ های خیابانی شهرداری ها و دهیاری ها می باشند که برای رنگ آمیزی خیابانها می خواهند از این رنگها استفاده کنند.فروشنده عمده رنگ جدول خیابانی

شناخت انواع رنگ جدول خیابان

شناخت انواع رنگ جدول خیابان

اگر دقت کرده باشید سالانه شهرداری تمام خیابان ها و جدول ها و خط کشی های خیابانی را رنگ آمیزی می کند و شاید برای شما سوال پیش بیاد که این رنگها چیست و جنس آن به چه صورت می باشد که ماندگاری آن اینقدر بالا است و می‌خواهیم در اینجا درباره رنگ جدول خیابان با شما صحبت کنیم و بیشتر این محصول را به شما معرفی نماییم.

اولین رنگی که بیشترین کاربرد را دارد رنگ اکرولیک می‌باشد رنگهای اکرولیک بر پایه آب تهیه می شوند و حلال آن آب است و قیمت آنها نسبتا مناسب تر است و برای رنگ آمیزی جدول ها از این رنگ اکریلیک حلال در آب استفاده می‌کنند، همچنین رنگ جدول الکیدی یا روغنی هم یکی از مهم ترین و با کیفیت ترین رنگها است که و با تینر و بنزین را ترکیب می‌نمایند و ماندگاری بیشتری نسبت به رنگ اکریلیک دارد.

همچنین می توانیم به انواع رنگهای جدول نانو اشاره کنیم که در سه مدل این رنگ‌ های نانو تولید می‌کنند و بر اساس فناوری نانو آن را تولید کرده اند که رنگ آن نمی‌رود ماندگاری بیشتری دارد و در مقابل نور خورشید هم مقاومت لازم را دارد و ماندگاری بیشتری نسبت به دیگر رنگ‌ها از خود نشان می دهد.

رنگ بعدی رنگ جدول ترموپلاستیک اکریلیک نانوکامپوزیت اشاره کنیم این لینک جدیدترین نوع رنگ هایی است که در بازار وجود دارد و برای خط کشی خیابانهای بیشتر از این رنگ استفاده می‌ کنند و بازتاب نور دارد و در طول شب هشدار لازم را برای رانندگان به وجود می آورد.

خرید بی واسطه رنگ جدول خیابانی

خرید بی واسطه رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول بتنی یکی از جدیدترین نوع رنگ هایی که برای رنگ آمیزی بتن های مورد استفاده قرار می‌گیرد و ماندگاری بسیار خوبی دارد این رنگ ها باید در مراکز فروش که ما در اینجا به شما معرفی کردیم خریداری کنید. این مرکز خرید بی واسطه رنگ جدول خیابانی را در اختیار دارد و قیمت رنگ جدولی را با قیمتی مناسب و به صرفه عرضه می‌کند تا مصرف‌ کننده بتواند این رنگ‌ ها را خریداری کرده و از آن برای رنگ آمیزی جدول‌ها خط کشی خیابان ها و گاردریل ها استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما