فروشنده رنگ خط کشی عابر پیاده

رنگ خط کشی یکی از انواع رنگ هایی می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد و امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد. از این رو فروشنده رنگ خط کشی عابر پیاده محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در مراکز فروش، فروشگاه های کوچک و بزرگ در دسترس خریداران قرار داده است تا به راحتی بتوانند نمونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

فروشنده رنگ خط کشی عابر پیاده

ویژگی انواع رنگ ترافیکی خط کشی

ویژگی انواع رنگ ترافیکی خط کشی

برای اینکه  آرامش و ایمنی در جاده ها، خیابان ها، معابر و غیره به وجود آید، از علائم راهنمایی و رانندگی استفاده می‌شود. از این رو از رنگ ترافیکی خط کشی برای ترسیم خطوط و علائم استفاده می شود. این رنگها ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که ما در این قسمت قصد داریم در رابطه با ویژگی‌های این نمونه صحبت کنیم. رنگ ترافیکی خط کشی:

  • دارای چسبندگی خوبی می باشد، به همین دلیل به آسفالت و… خیلی خوب می چسبد و در طولانی مدت اثر آن ها باقی می ماند و با رفت و آمد های اتومبیل ها و… از بین نمی رود.
  • در مقابل سایش بسیار مقاوم می باشد. همانطور که می دانید در جاده ها و خیابان ها رفت و آمد اتومبیل ها بسیار زیاد است و خودروها با سرعت های زیادی که عبور می‌کنند و ترمز می گیرند رنگی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، اگر مقاومت سایشی بسیار بالایی داشته باشد می تواند به صورت طولانی مدت دوام آورد.
  • درخشندگی این رنگ به گونه‌ای است که در شب به خوبی بازتابش نور را انجام می دهد و رانندگان برای دیدن خطوط  و علائم در شب مشکلی ندارند.
  • همچنین در برابر عوامل محیطی گرما، سرما و تغییرات آب و هوایی در روزهای آفتابی و بارانی بادوام می باشد و به خوبی می‌تواند در چنین شرایطی کاربرد داشته باشد، بدون اینکه تغییراتی در رنگ و یا چسبندگی آن ها به وجود آید.
  • همچنین در اثر نور خورشید هیچ گونه تغییری در آن حاصل نمی‌شود.
  • از ویژگی مهم آن این است که نسبت به رنگ‌های دیگر خیلی زود خشک می‌شود.

بازار پخش رنگ اپوکسی ترافیکی

بازار پخش رنگ اپوکسی ترافیکی

تولید کنندگان مختلفی رنگ اپوکسی ترافیکی را به بازار عرضه کرده اند. فروش این نمونه  با کیفیت عالی و قیمتی مقرون صرفه در مراکز فروش انجام می شود و خریداران می توانند این نمونه را به صورت جزئی و عمده تهیه کنند.
در کشور ایران، تولید کنندگان این محصولات را با کیفیت مناسب تولید کرده و به بازار عرضه کرده‌اند و در رابطه با این محصول در کشور ما هیچگونه کمبودی وجود ندارد و افراد به راحتی می توانند آن ها را خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما