عرضه مستقیم رنگ سوله

رنگ سوله بیشتر برای فلزات استفاده می شود و یک جور محافظ برای فلزات در برابر شرایط جوی بیرونی است ، رنگ سوله با توجه به گوناگون بودن فلزات انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خودش را دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رنگ سوله در بازار عرضه می شود و خريد آن از تولیدکننده فقط برای خریداران عمده امکان پذیر است.

عرضه مستقیم رنگ سوله

راهنمای انتخاب رنگ سوله

راهنمای انتخاب رنگ سوله

استفاده از رنگ سوله بسیار راحت است چرا که خیلی راحت روی انواع سطح می چسبد و خشک می شود فقط باید در نظر داشت هنگام استفاده از آن از ماسک و نقاب مخصوص استفاده کرد و حتما در مکانی باشد که هوای آنجا تهویه می شود.

رنگ سوله انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارد در اینجا برای انتخاب رنگ سوله مناسب توضیحات مختصری ارائه می دهیم:

رنگ سوله آستری آلکید زینک کرومات

این رنگ برای محيط هایی با رطوبت زیاد مناسب است چرا که با چسبندگی خوبی که دارد به خوردگی ها می چسبد و از آن محافظ می کند اما این مناسب برای داخل آب مناسب نیست و واکنش نشان می دهد.

رنگ سوله آستری آلکید زینک فسفات

اين رنگ از خوردگی فلزات جلوگیری می کند و بهتر است بعنوان‌ لایه اول یا میانی استفاده شود همچنین این رنگ مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

رنگ سوله آلکید براق

اين رنگ بسیار با کیفیت است و بعنوان رنگ رویه استفاده می شود رنگ آن به مرور زمان تغییر نمی کند و ثبات دارد این رنگ، رنگی درخشان و براق است که در برابر نور خورشید و شرایط محیطی مقاوم است و فقط برای فلزات استفاده نمی شود از آن برای رنگ کردن چوب، گچ و بتون هم استفاده می شود.

رنگ سوله آلکید مات

این رنگ هم ویژگی‌هایی مشابه به رنگ آلکید براق دارد فقط رنگ آن مات است و زودتر خشک می‌شود.

رنگ سوله ضدزنگ

ضدزنگ یا پرایمر آلکید که یک جور زیر ساخت بحساب می آید و برای حفاظت از فلز استفاده می‌شود تا خوردگی فلز جلوگیری کند. ضد زنگ فقط در دو رنگ آبی و قرمز تولید می شود.

توزیع رنگ سوله عمده

توزیع رنگ سوله عمده

رنگ سوله در رنگ ها مختلف تولید می شود که انتخاب رنگ آن بستگی به انتخاب مصرف‌کنندگان دارد، در هنگام استفاده از رنگ سوله اگر غلظت آن زیاد بود می توانید از مقداری تینر استفاده کنید تا آن را رقیق کند، رنگ سوله توسط قلم مو های مخصوص و پمپ‌های رنگ پاشی روی سطوح قرار می‌گیرد.

توزیع رنگ عمده سوله بدون هیچ واسطه ای انجام می شود و شما می توانید براحتی به‌ سایت ما مراجعه کنید و آن را مستقیم خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما