عرضه مستقیم رنگ روغنی مات

رنگ روغنی مات، رنگی است که به هیچ عنوان انعکاس نور را انجام نمی‌دهد و براقیت ندارد و خخل و فرج سطحی که روی ان رنگ می شود براحتی نشان نمیدهد  و بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان  ترجیح می دهند از رنگ روغنی مات  استفاده کنند.

بازار فروش رنگ روغنی مات رونق بسیار زیادی دارد. چرا که این محصول دارای کاربردها و استفاده های گسترده ای و هر روزه بر تعداد طرفداران و مشتریان آن در بازار افزوده می شود. پس می توان گفت به همون اندازه که از رنگ روغنی مات استفاده می شود برابر ان از رنگ روغنی براق هم استفاده می شود.

عرضه مستقیم رنگ روغنی مات

رنگ روغنی مات بهتر است یا براق

  • رنگ روغنی مات دراکثر موارد کیفیت پایینی دارند و دارای فیلر بیشتری نسبت به رنگ روغنی  نیمه براق  و براق هست.
  • رنگ روغنی مات اصولا به عنوان استر و ضد زنگ استفاده می کنند.
  • پس به صورت عمومی نتیجه میگیریم که رنگ روغنی براق از رنگ مات بهتر است و ماندگاری بیشتر و چسبندگی زیادی دارد.
  • ولی رنگ سازی هایی هستند که حرفه ای عمل می کنند و داخل رنگ روغنی براق از مات کن های مخصوص استفاده می کنند که این میتواند مقرون به صرفه باشد.
  • پس می توان گفت اگه داخل رنگ براق روغنی از مات کن استفاده کنیم کیفیت مات و براق یکی خواهد شد.

نحوه استفاده رنگ روغنی مات

نحوه استفاده رنگ روغنی مات

استفاده رنگ روغنی مات : یکی از گزینه ها برای صاحبان خانه است که به دنبال تغییر قیمت خانه خود هستند. این رنگ این توانایی را دارد که نواقص را در هر کجا که هستند پنهان کند. از رنگ مات در بسیاری از اتاق های خانه استفاده می شود، اما اغلب به دلیل تمیز کردن مشکل، برای مناطقی که رفت و امد زیادی ندارد، توصیه می شود. برای اتاق های کودکان، آشپزخانه ها و سایر اتاق های پر رفت و آمد ایده آل نیستند. اگر دیوارها کثیف شده اند، می توانید آنها را بشویید و با کمی تمیز کردن علائم سطحی روی دیوار خلاص شوید. برای اتاق های مهمان و همچنین سقف ها، اتاق های غذاخوری و اتاق زیر شیروانی انتخاب بسیار خوبی است.

نحوه رنگ امیزی با رنگ روغنی مات  و یا براق

مرحله اول : اولین کاری باید کرد اینه که شما اطراف محیط رنگ کاریتون رو خالی کنید مثلا اگر صندلی میخواید رنگ کنید اون رو ببرید تو بالکن و زیرش پارچه و یا نایلون بندازید که رنگ روی زمین نریزه یا اگر میخواید نرده پنجره رنگ کنید باید روی شیشه ها رو با نایلون های چسب دار که به اسم آسان پوشش معروف هستند بپوشونید .

مرحله دوم : در این قسمت شما باید اول کل سطح رو با سمباده فلز سمباده کار کنید که اگر در قسمتی خراشیدگی هست یا رنگ در جایی سست شده و در حال کنده شدن هست رو سمباده کنید و سطح رو آماده مرحله بعدی کنید ، بعد از سماده کاری کل سطح رو باید با پارچه نم دار تمیز کنید که گردو خاک سمباده روی سطح نباشه .

مرحله سوم : در این قسمت بهتره قسمت هایی که میخواید بتونه کار کنید رو اول زد زنگ روغنی بزنید و بعد بتونه کاری کنید . برای بتونه کاری هم بتونه های آماده روغنی در تمامی رنگ فروشی ها هست و میتونید تهیه کنید. و باید حتما اجازه بدید بعد از بتونه کاری بتونه ها کاملا خشک بشن و این خشک شدن بین 3 ساعت تا 1 روز ممکنه زمان ببره .

مرحله چهارم : لایه اول رنگ رو اجرا میکنید و نگران کمی خط قلم های اولیه نباشید و اگر دیدید در قسمت هایی از سطح رنگ زیرین نمایان هست این مشکل در دست های بعدی برطرف میشه و اجازه میدید سطح کاملا خشک بشه

مرجع پخش و عرضه مستقیم رنگ روغنی مات و براق و نیمه براق

مرجع پخش رنگ روغنی مات

مرجع پخش رنگ روغنی :

برای تهیه رنگ روغنی از کارخانه به صورت مستقیم .از طریق سایت ایمن رنگ تاپ و فروشگاه های اینترنتی . به صورت عمده اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش در این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما