صادرات رنگ رویه اپوکسی پلی امین

صادرات رنگ رویه اپوکسی پلی امین، به کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه به صورت گسترده در جریان است. برای صادرات رنگ معمولاً محصولاتی با بالاترین سطح کیفی انتخاب خواهد شد. بدین ترتیب کشورهای خارجی از خرید و بهره مندی از آن استقبال خواهند کرد و این انگیزه تولیدکنندگان آن را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

صادرات رنگ رویه اپوکسی پلی امین

مشخصات فني رنگ رویه اپوکسی

مشخصات فني رنگ رویه اپوکسی

رنگ های اپوکسی از رنگ های ترموست به شمار می روند. در واقع این رنگ ها گرماسخت می باشند و با ویژگی های ارزشمند و عالی خود توانسته اند صنایع مختلف را به استفاده از خود ترغیب نمایند. برای تولید رنگ های رویه اپوکسی، از رزین های اپوکساید و مواد پلی آمید استفاده می شود. مواد پلی آمید در این بین نقش هاردنر را دارند.

رنگ رویه اپوکسی یک ترکیب دوجزئی به شمار می رود که با بهره مندی از آن می توان پوشش مناسبی برای کف ایجاد کرد. این رنگ ها انواع مختلفی دارند. ما قصد داریم تا یکی از شناخته شده ترین نمونه های آن که همان رنگ رویه اپوکسی بوده را به شما معرفی کنیم.

مشخصات فنی رنگ رویه اپوکسی:

  • فام این رنگ براق می باشد.
  • زمانی که این رنگ برای خشک شدن سطحی نیاز دارد، 2 الی 3 ساعت بوده و خشک شدن کامل آن پس از 72 ساعت انجام خواهد شد.
  • پایداری این رنگ در کمترین حالت ممکن به 18 ماه می رسد.
  • هر لیتر از این رنگ می تواند بین 10 تا 18متر مربع را تحت پوشش قرار دهد.

رنگ رویه براق پلی امید، محصولی ارزشمند است که با بهره مندی از آن می توان پوشش دهی عالی را در قسمت های مختلف ایجاد نمود. از ویژگی های مهم و ارزشمند این رنگ، چسبندگی بسیار بالایی بوده که دارد. این رنگ در دراز مدت ماندگاری قابل قبولی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

فروشندگان رنگ رویه اپوکسی مرغوب

فروشندگان رنگ رویه اپوکسی مرغوب

رنگ رویه اپوکسی مرغوب به راحتی قابل استفاده در سطوح مختلف است. شما باید میزان مناسبی از این رنگ را با کاتالیست مخلوط نمایید و پس از آن با استفاده از تینرهای مرغوب، آن را به گرانروی مورد نظر برسانید. پس از 30 دقیقه می توان از آن بر سطح مورد نظر استفاده نمود.

فروشندگان رنگ رویه اپوکسی مرغوب، با اقداماتی که در این راستا انجام داده اند، شرایطی ایجاد کرده اند که هر کس از هر شهر و استانی که باشد، به آسانی بتواند نمونه های مورد نظر از رنگ رویه براق پلی امید را به دست آورد و از امتیازات مثبتی که دارد بهره مند شود. پخش رنگ رویه از سوی این فروشندگان با قیمت های متناسب همراه بوده و این رضایت خریداران را به ارمغان آورده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما