شرکت پخش ضد زنگ اهن

ضد زنگ اهن یکی از مواد بسیار پر کابرد است که برای جلوگیری از زنگ زدگی آهن در سازه های آهنی علی الخصوص در ساختمان سازی، استفاده میشود. شرکت های پخش کننده ضد زنگ اهن اقدام به پخش این محصول در سرتاسر کشور میکنند و از آنجایی که استفاده از آهن در بسیاری از صنایع ضروری است، ضد رنگ نیز به عنوان یک محصول ضروری قلمداد میشود و همین موضوع باعث شده است که بازار خرید آن دارای رونق بسیاری باشد. چون اصولا کار ضد زنگ حفاظت کاتدی و جلیوگیری از رسیدن رطوبت و یا اکسیژن به سطح فلز بوده است.

شرکت پخش ضد زنگ اهن

مشخصات ضد زنگ اهن چیست؟

مشخصات ضد زنگ اهن چیست؟

قبل از بررسی مشخصات ضد زنگ اهن بهتر است کمی در مورد نحوه عملکرد آن آگاه شویم. آهن عنصری است که اگر در معرض آب، اکسیژن، مواد شیمیایی و غیره قرار گیرد سریعاً اکسیداتیو میشود و پیوند شیمیایی با اکسیژن برقرار میکند که ما آن را به عنوان زنگ زدگی میشناسیم. زنگ زدگی باعث کاهش مقاومت آهن و در نتیجه سازه های آهنی میشود. ضد زنگ ماده ای است که به صورت لایه ای روی آهن قرار میگیرد و باعث میشود هیچکدام از عوامل زنگ زدگی آهن به آن نرسد که در نتیجه آهن همواره سالم و با دوام میماند.

در مورد مشخصات ضد زنگی با کیفیت بایستی گفت که این محصول باید دارای قدرت چسبندگی بالایی باشد، استفاده از آن راحت باشد و پوششی مناسب را روی آهن ایجاد کند. یک ضد زنگ عالی به خوبی از نفوذ آب و هوا به درون خود جلوگیری میکند و مقاومت خوبی در برابر عوامل فرسایشی و برف باران دارد همچنین ضد زنگ نباید با تغییر ساختار سازه آهنی دچار ترک خوردگی‌ شود.

گفتنی است که ضد رنگ اهن در انواع مختلفی در حال تولید است که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات مخصوص خود است و نحوه استفاده و محل استفاده از آنها با یکدیگر تفاوت دارد لذا هنگام خرید ضد زنگ آهن بایستی محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنیم.

درزمان خرید  ضد زنگ اهن  خوب باید چه مشخصه ای باید توجه کنیم ؟

  1. اولا باید بدانیم که چه انتظارتی از ضد زنگ داریم
  2. سازه ما در کجا قرار گرفته است. ایا در محیط خشک هست یا ساحلی و یا افتاب گیر
  3. دوست داریم چه مدت برای ما دوام داشته باشد
  4. حتما قبلش باید سازه را زنگزدائی کنیم با استانداردهای مشخص
  5. ایا روی ضد زنگ دوست داریم پوششی اجرا کنیم
  6. ایا به ضد زنگ نسوز نیاز نداریم ؟
  7. ضد زنگ ها را به صورت سیستم های پوششی سه لایه و دولایه و چند لایه اجرا می کنند.
  8. مثلا یکی میخواد عمر مفید سازه اش در طول بهره برداری 20 سال باشه و یکی میخواد ضد رنگ کارگاهی داشته باشد
  9. جواب همه سوالها را می توایند از کار شناسان ایمن رنگ تاپ بپرسید تا بهترین سیستم پوششی را برای شما پیشنهاد بدیم

قیمت خرید ضد زنگ اهن

قیمت خرید ضد زنگ اهن

قیمت خرید ضد زنگ اهن به فاکتور های متعددی وابسته است که همین موضوع باعث شده نتوان نرخ ثابتی برای آن تعیین کرد و قیمت آن همواره در حال نوسان باشد. از عوامل تأثیر گذار در قیمت ضد زنگ میتوان به نحوه تولید، مواد اولیه به کار رفته ، نوع ضد زنگ و روش فروش آن اشاره داشت که در میان این موارد روش فروش آن تأثیر قابل توجهی در قیمت ضد زنگ آهن می‌گذارد.

فروشندگان معتبر ضد رنگ آهن همواره در تلاش هستند تا محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهند لذا اقدام به فروش محصولات خود به صورت مستقیم میکنند که به علت حذف واسطه های میان تولید کننده و خریدار ، علاوه بر جلوگیری از کلاهبرداری،قیمت خرید محصول نیز برای مشتریان بسیار ارزان تر خواهد شد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما