شرکت تولید رنگ ترافیک اکرلیک

رنگ های صنعتی انواع مختلفی را شامل می شوند و یکی از نمونه های پرفروش و کاربردی آن رنگ ترافیکی می باشد. این روزها شرکت تولید کننده رنگ ترافیک اکرلیک این محصول را با استفاده از فرمولاسیون پیشرفته و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید می کند و پس از آماده سازی در بسته بندی استاندارد و مناسب و در وزن های مختلف راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می نماید.

شرکت تولید رنگ ترافیک اکرلیک
در اینجا رنگ ترافیکی اکرلیک ترمیمی برا کف پارکینگ استفاده شده است . رنگ های اکریلیک ترمیمی را بیشتر برای فلزات استفاده می کنند و برا خط کشی اسفالت صرفه اقتصادی و بودجه کافی میخواهد

نحوه اجرای رنگ ترافیک اکرلیک

نحوه اجرای رنگ ترافیک اکرلیک

اجرای رنگ ترافیک اکرلیک به چه صورت می باشد؟ در هنگام اجرای این رنگ باید نکات مهمی مانند شرایط دمایی و آب و هوایی، تمیز بودن سطح، روش اجرا و ابزار و …. باید مورد توجه قرار بگیرد، در دمای خیلی سرد و یا خیلی گرم همچنین زمان بارندگی و برف نمی‌ توان کار کرد.

اجرای رنگ ترافیکی در دمای پایین تر از صفر درجه قابل بول نیست و بهتر است در زمان مناسب و دمای مناسب اجرا کرد. استفاده کردن از بنزین برای رقیق کردن رنگ ترافیک اکرلیک پایه حلال توصیه نمی شود

باید شرایط دمایی مناسب وجود داشته باشد همچنین قبل از اجرا باید سطح مورد نظر را تمامی آلودگی ها، گرد و خاک، چربی و …. پاک کرد ، بهتر است برای اجرا از دستگاه های مخصوص استفاده شود و روش دستی مانند قلم و یا غلطک برای اجرای این نوع رنگ توصیه نمی‌ شود.

برای اجرا باید تینر را به نسبت معین و طبق دستورالعمل به رنگ اضافه کرد و پس از ترکیب کردن بوسیله ماشین خط کشی شروع به رنگ کردن نمود، استفاده از دستگاه باعث می شود که رنگ کاری در ضخامت مناسب و به صورت یکنواخت انجام شود و این امر در دوام و کیفیت بهتر کار بسیار حائز اهمیت است.

رنگ ترافیک اکرلیک
اجرای رنگ ترافیکی اکرلیک دوجزئی در دمای خیلی سرد و احتمال ضعیف بودن پراکساید یا هاردنر ان  و یا اجرای ناصحیح چنین مشکلاتی را بوجود می اورد .

نکات کاربردی تولید رنگ ترافیک اکریلیک برا کف بتنی  از نظر شرکت ایمن رنگ تاپ

  • اولا برا خط کشی کف بتنی در بیرون از ساختمان توصیه نمی کنیم از رنگ ترافیک اکرلیک پایه حلال استفاده کنید.
  • رنگ ترافیک اکریلیک پایه حلال در سطح بتنی در بیرون از ساختمان خیلی دوام نمی اورد چون با بتن و سردو گرم شدن بتن، بعد از  پوسته پوسته می شود
  • تولید رنگ ترافیک اکرلیک و استفاده  برا داخل ساختمان و  سطح بتنی ایرادی ندارد البته با شرایطی
  • رنگ ترافیک پایه حلال مقاومت کافی در مقابل تردد مداوم لیفتراک را ندارد بهتر است برای اینجور موارد با ایمن رنگ تاپ مشورت بگیرید.

فروشنده رنگ ترافیک اکرلیک

فروشنده رنگ ترافیک اکرلیک امروزه فروشنده رنگ ترافیک اکرلیک این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت عمده و با جزیی‌ به خریداران ارائه می کند و به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت عالی استقبال بسیار خوبی از خرید این رنگ صورت می گیرد و اکثر مشتریان آن را به شکل کلی و با قیمتی مطلوب تهیه می کنند.

این سایت یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع رنگ ترافیکی می باشد که این محصول را با تضمین کیفیت و قیمتی ایده آل در اختیار مشتریان قرار می دهد همچنین شرایط ویژه ای را فراهم نموده است که خریدار در اسرع وقت بتواند محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهد و با فرستادن محصول به آدرس خریدار در وقت و هزینه صرفه جویی می شود.

رنگ ترافیکی در شرکت های تولید کننده در شهر های مختلف کشور با بهترین کیفیت تولید می شود و در تهیه آن از ترکیبات و مواد اولیه درجه یک استفاده می شود، این رنگ در نمونه های مختلف دو جزیی و سه جزیی و … تولید می گردد که با توجه به شرایط دمایی منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما