شرکت تولید رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی ،یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و مفید جهت رنگ آمیزی مکان های مختلف برای افراد به شمار می آید که امروزه تولید این محصولات برتر توسط شرکت آن تحت استانداردهای کیفی معتبری صورت پذیر می باشد و همواره فرایند تولید رنگ اپوکسی درجه یک موجب شده که بخشی از نیاز افراد را در زمینه این محصولات به بهترین شکل ممکن فراهم نماید.

شرکت تولید رنگ اپوکسی

انواع مختلف رنگ اپوکسی کدام است؟

انواع مختلف رنگ اپوکسی کدام است؟

همان طور که می دانید رنگ اپوکسی یکی از رنگ های صنعتی بسیار پرطرفدار و کارآمدی در زمینه های گوناگون محسوب می شود که علی رقم زیبایی و جذابیتی که دارد دارای کارایی فوق العاده بالایی برای افراد در مصارف متعدد می باشد و مزایای بی نظیر آن باعث شده که رضایت و استفاده افراد از این رنگ ها را دوچندان نماید.

همچنین انواع رنگ اپوکسی شامل: پلی آمید و پلی آمین تولید می شوند که هر یک دارای دوام و قدرت چسبندگی بالایی است و قابلیت استفاده در قسمت های مختلف ساختمان دارد و دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر هر نوع رطوبت، حرارت، فشار و ضربه می باشد.

علاوه بر این، انواع این رنگ ها دارای قدرت پوشانندگی بسیار بالا و انعطاف پذیر خوبی می باشند که به خوبی بر روی سطوح موردنظر قرار می گیرند و می توانند در میزان افزایش ایمنی و پایداری آن ها موثر باشند و از ایجاد هر نوع سایش، ترک و پوسته پوسته شدن جلوگیری نموده و در مدت زمان طولانی به خوبی می توان از آن بهره مند شد.

مشتقات تولید رنگ اپوکسی در شرکت های رنگسازی کدام است ؟

  1. رنگ اپوکسی زینک ریچ یا ضد زنگ زینگ ریچ اپوکسی که به عنوان لایه استر و ضد زنگ به کار می رود .
  2. رنگ اپوکسی زینگ کرومات که به عنوان ضد زنگ و استر و یا رنگ های سوله اپوکسی بکار می رود.
  3. رنگ اپوکسی فنولیک یا فنولیک اپوکسی به عنوان لایه استر در خطوط داخلی لوله ها و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و رطوبت به کار می رود
  4. رنگ اپوکسی کولتار که به عنوان لایه مقاوم در برابر اب و مواد شیمیایی و جهت سطوح داخیلی مخازن اب شور و روی لوله های  و سازه های مدفون درخاک به کار می رود
  5. استر فسفات روی اپوکسی برای سطوح داخلی اب اشامیدنی و فلز و فولاد به کار می رود.البته روی ان اپوکسی بهداشتی ( با نائیدیه ) استفاده می شود
  6. پوشش اپوکسی گلس فلیک به عنوان یه پوشش مقاوم و یه سیستم حفاظتی سنگین به کار می رود

رنگ اپوکسی

راهنمای خرید رنگ اپوکسی

راهنمای خرید رنگ اپوکسی رنگ اپوکسی دارای ویژگی های منحصر به فرد و مصارف فراوانی می باشد که همواره موجب شده میزان خرید و استقبال افراد از آن را چندین برابر نمایند و همواره خرید این محصول جز یکی از ملزومات و گزینه های مهمی برای هنرمندان در امور مختلف به شمار می آید.

همچنین بهتر است خریداران برای بهره وری بیشتر از این محصول به راهنمای خرید رنگ اپوکسی دقت نمایند:

  1. افراد بهتر است حدالامکان به سراغ محصولی با برند معتبر و شناخته شده بروند تا در فرایند تولید آن از بهترین مواد اولیه مرغوبی استفاده شده باشد و ضمانت محصول را در بر داشته باشد و در عین حال از کیفیت فوق العاده بالا و جنس خوبی برخوردار باشد.
  2. خریداران بایستی در هنگام خرید به نوع بسته بندی آن دقت فراوانی را داشته باشد و به اطلاعات درج شده و علامت استاندارد بر روی آن توجه نمایید.
  3. رنگ اپوکسی در انواع مختلفی می باشد که هر یک دارای مشخصات و کاربردی خاصی است که افراد در هنگام خرید لازم است که با توجه به نوع نیاز و فعالیت هنری خود اقدام به انتخاب آن نمایند تا بتواند به خوبی انتظارات آن ها را برآورده نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما