خرید مستقیم رنگ ترافیک سرد

معمولاً برای خط کشی خیابان و جاده ها از رنگ های مخصوصی به نام رنگ ترافیکی استفاده می‌کنند. این رنگ ها دارای کیفیتی بسیار بالا و منحصر به فرد می باشد و داشتن مقاومت زیاد از اصول اولیه در تولید آن می‌باشد، چرا که رنگ گرافیکی باید در برابر ساییده شدن خودروهای سبک و سنگین و همچنین گرما و سرمای شدید آسیب نبیند. مجموعه ما در زمینه عرضه رنگ ترافیکی فعالیت دارد و مشتریان جهت خرید مستقیم رنگ ترافیک سرد می توانند به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام نمایند.

خرید مستقیم رنگ ترافیک سرد

شناخت انواع رنگ ترافیکی ماندگار

شناخت انواع رنگ ترافیکی ماندگار

رنگ های ترافیکی در دو نوع رنگ ترافیک سرد و رنگ ترافیک گرم تولید می گردد. در واقع رنگ های ترافیکی سرد به رنگ‌های گفته می‌شود که برای اجرای آن بر روی جاده و خیابان نیاز به وجود دمای بالا نیست و برخلاف آن رنگ ترافیکی گرم مستلزم وجود دمای بالا برای تشکیل آن بر روی عکس آسفالت می باشد و در دماهای پایین قابلیت اجرا ندارد . استفاده از رنگ ترافیک سرد دارای مزایای بسیار از قبیل مقاومت و استحکام بالا در برابر ساییده شدن، ریزش برف و باران سنگین، چسبندگی قوی آن به آسفالت و خشک شدن سریع آن، مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ ترافیک سرد نیز دارای انواع مختلفی از قبیل رنگ‌سرد اکریلیک ترموپلاست، رنگ سرد کلروکائوچو و رنگ ترافیکی چند جزئی می باشد در واقع رنگ سرد اکریلیک از جمله رنگ هایی می باشد که دارای پایه آب بوده و بهترین گزینه جهت خط کشی جاده های درون و برون شهری است. همچنین از این رنگ برای خط کشی جاده های منقطع نیز استفاده می گردد. رنگ سرد کلروکائوچو نیز بر پایه رزین های آلکیدی تولید گردد.

این رنگ کاربرد گسترده ای جهت خط کشی های ممتد و منقطع هم در داخل شهر و هم در بیرون شهر را دارا است. رنگ ترافیکی چند جزئی نیز بر پایه رزین های اکریلیک می باشد و برای خط کشی پیاده رو و حاشیه بزرگراه ها و همچنین برای علائم هشدار استفاده می‌گردد. معمولاً برای اجرای رنگ های ترافیکی سه روش دستی، اسپری، اسکرید و اکستروژن وجود دارد.

شرکت صادرکننده رنگ ترافیک سرد

شرکت صادرکننده رنگ ترافیک سرد

یکی از نکات مهم در هنگام خرید رنگ ترافیکی مراجعه به مراکز معتبر می باشد تا از کیفیت بالای رنگ اطمینان حاصل گردد. تیم متخصص و حرفه ای ما در زمینه عرضه رنگ اپوکسی و رنگ ترافیک سرد فعالیت دارد. کیفیت بالا و قیمت مناسب از اصول مهم در این مجموعه می باشد و مفتخریم علاوه بر تامین بازارهای داخلی، در بازارهای خارجی حضور یابیم و به عنوان صادر کننده موفق رنگ ترافیک سرد در سطح جهانی فعالیت کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما