خرید مستقیم اپوکسی پلی امید

خرید مستقیم اپوکسی پلی امید همیشه بازار گرمی دارد چون مشتریان می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه نمایند.

رنگ اپوکسی پلی آمید رنگی دو جزئی می باشد که به وسیله هاردنر پلی آمید و رزین اپوکسی تولید می شود که مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالایی دارد و چسبندگی آن فوق العاده می باشد.

خرید مستقیم اپوکسی پلی امید

عوامل موثر بر قیمت اپوکسی پلی امید

عوامل موثر بر قیمت اپوکسی پلی امید

عوامل موثر بر قیمت اپوکسی پلی امید شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کیفیت مواد اولیه
  • هزینه های تولید
  • نوع خرید
  • تغییرات نرخ ارز
  • قانون عرضه و تقاضا

رنگ اپوکسی پلی آمید در مخازن بهداشتی، سطوح و محیط های مختلفی قابل اجرا می باشد و این به دلیل سمی نبودن آن است این نوع رنگ عمر و دوام بالایی دارد و نسبت به محیط های شیمیایی و خوردگی مقاومت آن بالا است این نوع رنگ بر روی بتن و فولاد به عنوان پوشش محافظتی استفاده می شود و بر روی سازه های فلزی دریا، لوله و اتصالات فلزی، بتن و مخازن به قلم مو یا اسپری غلطک استفاده می گردد.

علاوه بر این برای خط کشی و علائم گذاری استفاده می شود و این به دلیل مقاومت سایشی و چسبندگی بالایی آن می باشد پوشش دهی بالای این مدل رنگ و مصرف پایین آن موجب گردیده به عنوان رنگ خط کشی کاربرد داشته باشد برای رنگ آمیزی دیواره ها و سطوح عمودی از رنگ اپوکسی پلی آمید استفاده می کنند چون این نوع رنگ سریع خشک می شود و ریزش و شره نمی کند.

بر روی تمام سطوح مانند سیمانی، فلزی، سنگ، بتن و…. قابل استفاده می باشد به همین دلیل کاربرد آن در صنایع مختلف افزایش یافته است و همانند هر رنگ دیگری باید سطح مورد نظر تمیز شود تا آلودگی های آن از بین بروند و برای زبر کردن سطح می توانید از سمباده، سندبلاست، مینی بلاست و….. استفاده کنید علاوه بر این قبل از رنگ آمیزی می توانید از پرایمر هم استفاده نمایید تا کیفیت رنگ شما افزایش یابد.

این نوع رنگ در برابر حرارت زیاد، انواع مواد شیمیایی و خوردگی مقاومت بالایی دارد به همین دلیل طول عمر آن بالا می باشد و همین ها باعث شده اند همیشه و در هر شرایطی خرید رنگ رویه اپوکسی و فروش رنگ رویه اپوکسی پلی آمید رونق فراوانی داشته باشند.

قیمت رنگ اپوکسی پلی امید

قیمت رنگ اپوکسی پلی امید

قیمت رنگ اپوکسی پلی امید بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست به همین دلیل همیشه با نوساناتی همراه می باشد البته نوع برند، نوع خرید و قانون عرضه و تقاضا هم موجب شده اند قیمت متغیر باشد علاوه بر قیمت در هنگام خرید این نوع رنگ به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • باتوجه به نیاز خود حجم بسته بندی رنگ را انتخاب کنید تا رنگ اضافی باقی نماند و از بین نرود.
  • برای اطمینان از مرغوبیت محصول به سراغ برندهای صاحب نام بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما