خرید عمده رنگ اکریلیک براق

رنگ اکریلیک براق باعث درخشندگی سطوح مورد استفاده خود می شوند. علی الخصوص اتومبیل های گرانقیمت و لوکس که در زیر نور پردازی های فروشگاه ها بر روی آسانسورهای ریلی چرخشی می چرخند. خرید عمده رنگ اکریلیک براق از فروشگاه های کوچک کمی مشکل خواهد بود، استفاده از تماس تلفنی هم ممکن است وقت گیر باشد. پس از فروشگاه هایی که تحویل اکسپرس دارند خرید عمده کنید تا زودتر محصول مورد را دریافت نمایید.

خرید عمده رنگ اکریلیک براق

بررسی دوام رنگ اکریلیک

بررسی دوام رنگ اکریلیک

رنگ های آکریلیک در جنگ جهانی اول برای اولین بار در رنگ آمیزی ماشین ها مورد استفاده قرار گرفت به خاطر انعطاف پذیری خوبی که این رنگ دارد به صورت یک دست سطوح مورد نظر خود را پوشش دهی می کند. رنگ های آکریلیک با داشتن خواص ضد باکتری و قابلیت رقیق شدن آسان خود بیش از هر چیزی دوام و کیفیت مطلوب خود را به اثبات می رسانند.

در کاتالوگ فروش رنگ اکریلیک آمده که این رنگ ها دوام و درخشندگی فوق‌العاده ای که دارند و بیشتر در رنگ آمیزی اتومبیل ها کاربرد دارند. چون اجرای خوبی دارند و سرعت خشک شدن آنها بالاست بیشتر مورد توجه صنعت اتومبیل قرار گرفته اند.

اما محققان در مقاله ای دلیل پر مصرف بودن رنگ های آکریلیک را پایه حلال مواد نفتی و آب دانستند، مخصوصا حلال آب که ارزان تر هم خواهد بود. بنابراین به راحتی بر روی سطوح پارچه، کفش، گچ، فلز، چوب، پلاستیک و گزینه های دیگر مثل خمیر ها نقش آفرینی می کنند.

قابلیت شستشوی آسان با آب توجه مشتری به مصرف رنگ اکریلیک را بیشتر می کند، رنگ اکریلیک آبی فیروزه ای مقاومت بالایی در برابر سایش های مکرر برای پاک کردن آلودگی های سطحی دارد، امتیازی که این رنگ در برابر رنگ های الکیدی از خود نشان می دهد مقاومت خوب در برابر نور خورشید است، اگرچه سازگاری با محیط زیست مهمترین دلیلی است که برای رنگ آمیزی از آن استفاده شده است.

پخش کننده رنگ اکریلیک پایه آب

پخش کننده رنگ اکریلیک پایه آب

رنگ های آکریلیک از طریق یک آگهی تلویزیونی و یک تبلیغات بیلبوردی با قرارداد چند ساله با فروشگاه های کوچکتر سطح کشور به فروش می رسد. پخش کننده این رنگ ها می داند با نصب بیلبورد خود در سر درب فروشگاه‌ها بهتر خود را مشتریان می شناساند. راه بهتری هم برای فروش بیشتر وجود دارد مثل نمایش یک فیلم ویدئویی کوچک از عملکرد رنگ های آکریلیک بر روی سطوح مختلف که با استقبال بیشتر روبرو خواهد شد.

صادرات رنگ اکریلیک بیش از هر چیزی متضمن رعایت استاندارد کیفیت محصول می باشد، دوام و مقاومت رنگ در برابر ضربات ناخواسته عامل مهمی به شمار می رود، تولید کننده می داند در صورت عدم رعایت اصول استاندارد رنگ، محصولات آن از سمت وارد کننده مرجوع می شود. پس با ظرافت تمام کار می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما