خرید رنگ ترافیکی سرد مخصوص جاده

خرید رنگ ترافیکی سرد مخصوص جاده با بازار پسندی بالا و زیر نظر متخصصین این عرضه با بالاترین کیفیت انجام می پذیرد. مقاومت بالایش و زود خشک شدنش باعث محبوبیتش شده است. این نوع رنگ دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و پوست پوست شدن می باشد. 

خرید رنگ ترافیکی سرد مخصوص جاده

تفاوت رنگ ترافیکی سرد با گرم

تفاوت رنگ ترافیکی سرد با گرم

تفاوت بین رنگ ترافیکی گرم و سرد در مقاومت و سرعت خشک شدن آن است. رنگ ترافیکی سرد یک رنگ اکریلیک تک جزئی است. با فرمول فیزیکی و شیمیایی خاصی ساخته شده است. طول عمر پوشش رنگ ترافیکی گرم از سه تا چهار سال بوده ولی رنگ ترافیکی سرد ماندگاری بیشتری دارد. از رنگ ترافیکی گرم برای خط کشی خیابان های داخل شهر استفاده می کنند اما از رنگ های سرد برای خط کشی جاده های خارج از شهر استفاده می شود.

مهمترین ابزاری که برای نشان دادن خطوط جاده استفاده می شود رنگ ترافیک می باشد و برای خطوط خط کشی مناطق خاصی نیز استفاده می شود. مهمترین مزایای رنگ ترافیکی جاده عبارتند از:

  • خلوت جاده ها به راحتی قابل مشاهده می باشد
  • در مقابل شرایط جوی و اسیدی بسیار مقاوم است 
  • باعث دید راحت و آسان خطوط می شود.

مهمترین ویژگیهای پوشش سرد ترافیکی عبارتند از:

  • مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی دارد.
  • از مقاومت خوب در برابر آب و هوا و مواد شیمیایی دارا می باشد
  • چسبندگی بسیار بالایی بر روی آسفالت و بتن دارد
  • در مقابل تابش خورشید به راحتی تغییر رنگ نمی دهد
  • سرعت خشک شدن آن زیاد است و در برابر یخ زدگی و مخاطرات طبیعی و فیزیکی بسیار مقاوم می باشد

بازار عرضه انواع رنگ ترافیکی

بازار عرضه انواع رنگ ترافیکی

بازار عرضه رنگ ترافیکی با آشنایی مفهوم کامل بازاریابی و مشتری یابی توانسته گوشه ای بازار را به خود اختصاص دهد. این نوع رنگ به دلیل مقاومت بالایش در برابر سایش و خوردگی بسیار پر فروش می باشد. بیشتر خریداران آن نیز شرکت های عمرانی و راه سازی می باشند

این رنگ بر پایه رزین‌های آکریلیک ترموپلاست و هم‌چنین پایه آب تشکیل شده است به همین دلیل دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خوب و قوی می باشد. بیشتر از این رنگ برای خط کشی خطوط جاده‌های داخل و خارج شهر استفاده می‌شود. مهمترین عاملی که باعث محبوبیت آن شده است این است که بر پایه رزین‌های آلکیدی تولید شده است و حاوی کلروکائوچو بوده و از خواص مطلوبی برخوردار می باشد.
 برای خرید این محصول با کیفیت و ارزان قیمت می توانید از طریق وب سایت ما اقدام نموده و با کمترین هزینه با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید. خرید به صورت اینترنتی برای خریدار بسیار ارزان قیمت و سود آور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما