خرید رنگ اکریلیک عمده

خرید رنگ اکریلیک عمده به روش های گوناگونی در سراسر کشور انجام می گیرد. یکی از اصلی ترین محبوبیت رنگ اکریلیک بدون بو بودن در مقایسه با رنگ های روغنی و قابل شستشو بود آن در مقایسه با رنگ های پلاستیکی می باشد. این نوع رنگ بسیار در برابر گرد و غبار مقاوم بوده و بیشتر جنبه ی تزئینی دارد برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با ما همراه باشید.

خرید رنگ اکریلیک عمده

شرایط نگهداری از رنگ های اکریلیک

شرایط نگهداری از رنگ های اکریلیک

برای نگهداری رنگ های آکریلیک باید از محیط های خشک و خنک استفاده کنید و هرگز اجازه ندهید تا منجمد شود. از نگهداری این محصول در نمای خیلی بالا و پایین خودداری کنید. برای نگهداری طولانی مدت رنگ می توانید از محفظه ی پلاستیکی استفاده کنید تا از زنگ زدگی قوطی فلزی جلوگیری شود. قبل از بستن درب رنگ، دور رنگ را با یک پارچه آشپزخانه تمیز کنید و درب قوطی رنگ را محکم ببندید و از کیسه نایلونی برای خشک کردن رنگ استفاده کنید.

رنگ اکریلیک غیر سمی بوده و بوی کمتری نسبت به سایر رنگ ها مانند رنگ روغنی دارد، هنگام استفاده از رنگ روغنی در داخل خانه، بخارهای حاصل از آن ممکن است تا چند هفته در محیط باقی بماند و بوی ساطع شده از رنگ اکریلیک پس از خشک شدن به سرعت از بین می رود. علاوه بر غیر سمی بودن، رنگ اکریلیک و غیر اشتعال بودن با محیط زیست سازگاری بیشتری دارد.

کار با رنگ اکریلیک بسیار آسان و راحت تر از رنگ های روغنی می باشد و پایه آن آب می باشد. و به راحتی قابل استفاده بوده و سریع خشک می شود. در مدت زمان کوتاهی می توان دو لایه رنگ را روی سطح مورد نظر پیاده کرده و پوشش صاف و یکنواختی ایجاد نمود.

رنگ اکریلیک از درخشش قابل قبولی برخوردار بوده و همچنین قابلیت پوشانندگی سطح لکه در آن بسیار سریع می باشد. قابلیت تمیز شوندگی در ان بسیار بالا بوده و قابل اشتعال نبوده و همچنین در برابر نور خورشید و نفوذ رطوبت مقاوم است.

صادرات عمده رنگ اکریلیک سفید

صادرات عمده رنگ اکریلیک سفید

صادرات رنگ سفید مات به کشور های عراق، عربستان، کویت، ایتالیا، فرانسه، ایتالیا، پاکستان و… صادر می شود. تولید رنگ صنعتی با توجه به نیاز بازار و استفاده از دانش متخصصان داخلی با کیفیت عالی انجام می شود. و ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان رنگ در منطقه می باشد که توانسته بخش از نیاز کشور های دیگر را برطرف کند. فروش عمده رنگ اکریلیک توسط این مجموعه با قیمت کلی جهت تامین نیاز داخلی و بازار صادرات انجام می شود. برای خرید و اطلاع از قیمت روز این محصول با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما