تولید کننده رنگ ترافیکی مشکی تک جزئی

در کشور ما شرکت های زیادی وجود دارد که به تولید رنگ های ترافیکی می پردازند. افراد می توانند با مراجعه به اینترنت با مراکز تولید کننده رنگ ترافیکی مشکی آشنا شوند و این محصول را خریداری نمایند. ما هم به عنوان یکی از تولید کنندگان رنگ مشکی تک جزئی سال های زیادی فعالیت می کنیم.


تولید کننده رنگ ترافیکی مشکی تک جزئی

بهترین رنگبندی انواع رنگ ترافیکی

بهترین رنگبندی انواع رنگ ترافیکی


جهت برقراری ایمنی در راه ها، یکی از مهمترین ابزارها، استفاده از رنگهای ترافیکی در خط کشی خیابان ها می باشد.

امروزه رنگ های گرافیکی به دلیل مشخص کردن محدوده های مخصوص تردد جهت حرکت استفاده کنندگان از راه ها و همینطور کاهش خطرات ناشی از حوادث رانندگی، جایگاه بسیار ویژه ای در بین انواع رنگ ها پیدا کرده اند

رنگ های ترافیکی ویژگی های مختلفی دارند نظیر:

1- دارا بودن میزان مقاومت سایشی در حد بالا

2- داشتن مقاومت مناسب در برابر تغییرات دما و آب و هوا

3- داشتن مقدار چسبندگی خوب نسبت به آسفالت

4 – به سرعت خشک می شود

5 – دارای درخشندگی بالایی است

بهترین رنگبندی در میان انواع رنگ های ترافیکی به شرح زیر است:

1- رنگ های گرم (باید برای استفاده، دمای رنگ تا حدودی افزایش یابد و بر روی آسفالت قابل استفاده است و مقرون به صرفه و با دوام است)  2- رنگ های سرد (برای استفاده، نیازی نیست که دمای رنگ افزایش یابد و رنگ بصورت سرد قابل استفاده است)

روش های پیاده سازی و استفاده از رنگ های ترافیکی:

1- دستی 2- اسپری 3- اسکرید 4- اکستروژن

چه شیوه هايی برای پاك كردن خط كشي معابر وجود دارد؟

 زمانی كه خط كشي های موجود در خیابان ها، تا حدودی قدرت چسبندگي خود را نسبت به سطح خیابان و آسفالت از دست بدهد و يا با سایر مواد تشکیل دهنده خط كشي های جديد تطبیق نداشته باشد و همچنین اگر نیاز باشد که محل درج خط كشي ها جابجا و عوض شود و یا اصلاح شود وقت آن رسیده است که خط كشي ها پاك شود و خط کشی جدید جایگزین شود.

پاك كردن خط كشي خیابان ها بايد بر اساس مشخصات تعیین شده از قبل براي هر پروژه انجام شود.

خط کشی ها را معمولا با رزین انجام می دهند.

فروشنده های رنگ خط کشی آسفالت همیشه علاقه مند به فروش محصولی با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مردم هستند تا آنها بتوانند از رنگ های با کیفیت تر و با قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار شود.

باید بگوییم که در خط کشی پارکینگ های شخصی استفاده از رنگ های سرد ترافیکی به سبب مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی و همینطور به سبب آسانی اجرا، نسبت به رنگ های ترافیکی گرم و چند جزیی توصیه می گردد.

بازار خرید رنگ ترافیکی مشکی

بازار خرید رنگ ترافیکی مشکی


بازار خرید رنگ ترافیکی تک جزئی مشکی جهت استفاده در فضاهای عمومی بسیار پر رونق است و افراد زیادی اقدام به خرید این گونه رنگ ها می کنند.


همچنین شرکت های زیر مجموعه شهرداری با  پیاده سازی پروژه های بزرگ خط کشی محوری معابر شهری و همینطور بین شهری با رنگ سرد ترافیکی با دستگاه های خط کشی محوری و رنگ آمیزی سرعت گیرها و خط کشی عابر پیاده و نقوش، با انواع و اقسام رنگ های جزو خریداران اصلی این رنگ ها می باشند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما