تولید رنگ اکریلیک نقره ای

رنگ اکریلیک نقره ای نسبت به سایر رنگ‌ ها فروش بیشتری را تجربه می کند. چرا که با توجه به نوع رنگدانه های خاصی که در ساختار این محصول وجود دارد سطوح مختلف جذاب‌ تر به نظر می‌ رسند و میزان پوشش دهی رنگ آکریلیک نقره ای بسیار مطلوب است. از همین جهت تولید رنگ نقره‌ ای آکریلیک به طور انبوه انجام می‌ شود و مراکز تولید این رنگ، صادرات رنگ صنعتی را در دستور کار خود قرار داده اند این رنگ پر کاربرد را به تجار جهانی معرفی می‌ کنند.

تولید رنگ اکریلیک نقره ای

آشنایی با انواع رنگ اکریلیک

آشنایی با انواع رنگ اکریلیک

رنگ آکریلیک از همان ابتدا که به بازار معرفی شد غوغایی به پا کرد و متقاضیان بسیار زیادی را جذب کرد. چرا که این رنگ نسبت به رنگ های قدیمی سطح پوشش مطلوب تری دارد و سرعت کار کردن با آن بالاتر است که این موضوع باعث می‌ شود اکثر نقاشان هنگام استفاده از رنگ آکریلیک صرفه‌ جویی قابل توجهی در زمان بکنند. رنگ های آکریلیک دارای فرمولاسیون مختلفی هستند. اما می توان این رنگ های پر کاربرد را در دو دسته جداگانه قرار داد.

  • رنگ آکریلیک پایه آب: این گونه از رنگ های آکریلیک جزو پر کاربرد ترین و نیز رایج ترین گونه از این محصولات هستند که سرعت خشک شدن آن ها بسیار بالا است و بر پایه آب طراحی شده‌ اند. یعنی حلال آن ها آب است و افراد برای رقیق کردن این رنگ ها باید تنها از آب استفاده کنند. رنگ اکریلیک بر پایه آب پوشش دهی بسیار مطلوبی دارد و به دلیل نداشتن بوی تند با محیط زیست سازگار است و بر روی سطوح مختلف اعمال می شود.
  • رنگ اکریلیک ضد آب: این دسته از رنگ ها به عنوان رنگ آکریلیک پایه حلال نیز در بازار شناخته می شوند که حلال این رنگ ها موادی مانند استر ها می باشند که معمولاً برای رنگ های ترافیکی از این محصولات استفاده می شود. رنگ آکریلیک ضد آب خواص مکانیکی و فیزیکی بسیار خوبی دارد و دوام و ماندگاری آن در برابر اصطحکاک و نور خورشید بسیار مطلوب است.

عمده فروشی رنگ اکریلیک ایرانی

عمده فروشی رنگ اکریلیک ایرانی

رنگ آکریلیک در دو نوع خارجی و ایرانی در بازار قابل مشاهده است که انتخاب رنگ آکریلیک ایرانی امروزه انتخاب بسیار مناسب و معقولانه به حساب می‌ آید. چرا که رنگ های آکریلیک ایرانی با توجه به این که قیمت مناسب تری دارند موجب صرفه جویی در هزینه خریداران می شوند و نیز این رنگ ها در عین ارزان بودن از لحاظ کیفیت با نمونه‌ های خارجی برابری می‌ کنند.

حتی این رنگ‌ ها با نمونه های خارجی از لحاظ کیفیت در حال رقابت هستند. عمده فروشی رنگ اکریلیک ایرانی باعث می‌ شود که قیمت این رنگ در حجم بالا کاهش پیدا کند. از همین جهت عمده فروشی این محصول رواج بسیار زیادی بین تجار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما