تولید با کیفیت رنگ خط کشی برای زاهدان

رنگ خط کشی از آن دسته از رنگ هایی است که از لحاظ مقاومتی بالا می باشد و می توانیم از انها استفاده کنیم و تا سالیان سال از مقاومتشان لذت ببریم، رنگ های ترافیکی یا رنگ های خط کشی سبب شده اند که سالیان سال بتوانیم به خیابان ها و جاده های خود سر و سامان دهیم و مقررات راهنمای رانندگی را بر پایه آنها بچینیم.

تولید با کیفیت رنگ خط کشی برای زاهدان

انواع رنگ خط کشی برای عابر پیاده

انواع رنگ خط کشی برای عابر پیاده

رنگ های خط کشی اغلب تحت عنوان رنگ های ترافیکی نیز عرضه می شوند؛ این نوع از رنگ ها را می توانیم در وهله اول به دو دسته تقسیم کنیم که به شرح زیر می باشند:

  • رنگ های خط کشی سرد
  • رنگ های خط کشی گرم

رنگ های خط کشی سرد از ان دسته از رنگ هایی هستند که برای استفاده از انها نیاز به دماهای بالا نداریم و تنها می توانیم با دمایی خیلی کم از رنگ های سرد استفاده کنیم، این در حالی است که رنگ های گرم تنها در حالتی قابل استفاده می باشند که ما باید از دماها بالا استفاده کنیم.
نکته مهمی که درباره انواع رنگ های ترافیکی مطرح است این است که آنان دارای قدرت و ماندگاری فوق العاده بالایی هستند و این مسئله درباره همه انواع مطرح است؛ ما برای رنگ های خط کشی می توانیم دسته بندی دیگری نیز تعریف کنیم که به صورت زیر هستند:

  • رنگ ترافیکی چند جزئی؛ این رنگ ها برای خطوط حاشیه بزرگراه ها مورد استفاده قرار می گیرند و از طرفی برای خطوط عبور و مرور نیز مناسب می باشند.
  • رنگ سرد اکریلیک ترموپلاست؛ این نوع از رنگ ها به شکلی هستند که به دلیل اینکه سریعا خشک می شوند می توانیم از این رنگ ها برای داخل شهر استفاده کنیم، به همین خاطر استفاده از انها برای خطوط ممتد و بین شهری فوق العاده مناسب است.

این رنگ ها اغلب سفید و زرد می باشند، که معمولا آمار استفاده از رنگ های سفید بیشتر از رنگ های زرد است. همه آنها در برابر ترکیبات شیمیایی می توانند مقاوم باشند و رنگدانه های مقاومی را در خود جای دهند.

فروش ویژه رنگ خط کشی

فروش ویژه رنگ خط کشی

فروش رنگ خط کشی با قیمت های استثنایی می تواند کمک کند تا ارگان های متعدد این رنگ های کاربردی را با قیمت های عالی خریداری کنند، قیمت رنگ خط کشی ایرانی در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار پایین است و به طور کلی فوق العاده به صرفه هستند.
فروش این رنگ ها در ایران سبب شده است که بتوانیم میزان واردات این رنگ ها را کاهش دهیم و در عوض این رنگ ها را به کشورهای دیگر نیز صادر کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما