استعلام قیمت رنگ علائم ترافیکی

استعلام قیمت علائم رنگ ترافیکی جزو مهمترین پارامتر های است که بسیاری از خریداران عمده در همان وهله اول به آن توجه می نمایند و اگر توزیع‌کنندگان بتوانند این شرایط را برای تمامی مشتریان در سراسر کشور ایجاد نمایند، مسلما رضایت آنها را جلب می کنند. برای استعلام قیمت انواع رنگ علائم ترافیکی از طریق همین مرکز با ایمن رنگ تاپ در ارتباط باشید.

استعلام قیمت رنگ علائم ترافیکی
اکستروژن رنگ گرم ترافیکی

خصوصیات رنگ علائم ترافیکی چیست؟

خصوصیات رنگ علائم ترافیکی چیست؟

همان طور که می دانید خط کشی کردن شریان های جاده ها و ره های ارتباطی داخل شهر و بیرون شهر از مهمترین پارامتر هایی است که می‌ تواند در ایجاد ایمنی بیشتر تاثیر داشته باشد. برای انجام این نوع خط کشی ها و نیز طراحی علایم هشدار دهنده روی آسفالت خیابان ها معمولا از رنگ های صنعتی و به خصوصی با نام رنگ علائم ترافیکی استفاده می شود.

این محصولات در واقع دارای ساختار شیمیایی بسیار با کیفیتی هستند که شرایط نامساعد جوی را به راحتی تحمل می‌ کنند و در برابر تمامی ضربه ها و شرایط جوی مختلف مقاومت لازم را به خود اختصاص می‌ دهند. از مهمترین خصوصیات رنگ علائم ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این نوع رنگ ها معمولاً دارای بیشترین مقاومت سایشی هستند و در برابر شرایط مختلف جوی مقاومت لازم را ایجاد می نمایند.
  • چسبندگی بسیار خوب این نوع رنگ ها به سطوح آسفالت و بتن جزو ویژگی ها و خصوصیات برتر آنها به شمار می رود.
  • مقاومت این نوع رنگ ها در برابر تاثیرات نور خورشید و دیگر اشعه های تابشی باعث می شود که دوام و ماندگاری این محصولات بیشتر باشد.
  • مقاومت بالای این نوع رنگ ها در برابر عوامل مکانیکی و ضربه یکی دیگر از مهمترین شاخصه های بارز آنها به شمار می رود.
  • این محصولات همچنین دارای فرآیند اجرای آسان و خشک شدن بسیار سریع هستند که استفاده از آنها را در این زمینه ها مناسب می سازد.
رنگ علائم ترافیکی
عکس رنگ ترافیکی زرد سرد

مدت زمان مقاومت انواع رنگ علائم ترافیکی رو اسفالت و با توجه به قیمت ان

  • رنگ علائم ترافیکی سرد تک جزئی که با تینر رقیق می شود با ضخامت 700 میکرون حالت تر اجرا می شود.
  • رنگی که با ضخامت 700 میکرون حالت تر قابل اجراست اگه حالت استاندارد تولید و اجرا شود می تواند تا 9 ماه رو اسفالت دوام  و کارائی  برای رانندگان داشته باشد.
  • رنگ دوجزئی ترافیکی (شامل رنگ و پراکساید ) با ضخامت 3 میل با لیسه اجرا شده و18 ماه دوام خواهد داشت .
  • رنگ گرم ترافیکی رو اسفالت به صورت اسپری با ضخامت 1500 میکرون اجرا می شود دوام ا8 ماهه خواهد داشت .البته اگر این رنگ مورد قبول کارفرما در اجرا بود و استانداردهایی اجرایی را داشته باشد.
  • رنگ گرم ترافیکی اسکرید با ضخامت 3000 تا 3500 میکرون اجرا شده و دوام 36 ماهه خواهد داشت.
  • رنگ گرم ترافیکی اکستروژن با ضخامت 6000 میکرون دوام 36 ماهه خواهد داشت.

محل پخش رنگ علائم ترافیکی

محل پخش رنگ علائم ترافیکی
اسکرید رنگ ترافیکی گرم با ضخامت 3000 تا 3500 میکرون

در محل پخش رنگ علائم ترافیکی این محصولات معمولاً در نمونه های مختلف معرفی می گردند که هر کدام از آنها دارای ساختار شیمیایی متفاوتی می باشند و برای استفاده در شرایط جوی مختلف معرفی می‌ گردند.

در این محله پخش همچنین انواع رنگ علائم ترافیکی در بسته‌بندی‌ های  بشکه و حلب و کیسه های 25 کیلویی پودری  با کیفیت های متفاوت ارائه داده می‌ شوند و متقاضیان می‌ توانند بر اساس توان مالی خود نسبت به تهیه این نوع کالاها اقدام نمایند.

محل پخش رنگ علائم ترافیکی بیشترین فعالیت های خود را در زمینه عرضه این محصولات به صورت اینترنتی و مستقیم به انجام می رساند تا از این طریق از ایجاد واسطه‌گری های مختلف جلوگیری کرده و این نوع رنگ‌ ها از قیمت فروش مناسبی برخوردار شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما