استعلام قیمت رنگ روغنی جدول

رنگ روغنی جدول همان طور که اسمش معلومه برای جدول ها استفاده می شود این رنگ نسبت به بقیه رنگ ها براق تر است. یک رنگ روغنی جدول با کیفیت باید چسبندگی خوبی داشته باشد، زود خشک شود، پوسته، پوسته نشود و ضد آب باشد.

رنگ روغن در کیفیت و انواع مختلفی تولید می شود که هرکدام قیمت محصول خود را دارد.

 

انواع رنگ روغنی جدول کدام است؟

انواع رنگ روغنی جدول کدام است؟

رنگ روغنی جدول برای زیبایی و قشنگ جلو دادن جدول های شهر بکار می رود همچنين این رنگ باعث می‌ شود تا به بتن آسیب کمتری وارد شود. رنگ روغن در رنگ های مختلفی تولید می شود که‌ میزان براق بودن هر کدام هم متفاوت است هرچقدر ميزان روغن بیشتر باشد براق تر است.

هرچقدر ایرادات سطح بتون کمتر باشد رنگ یک دست تر در می آید همچنین اگه بتن دارای ایرادی است سعی کنید آن را برطرف کنید تا خیلی رنگ زیباتر دربیاد، هر قوطی یک کیلویی از رنگ بطور متوسط برای ۴ تا ۶ متر مربع مناسب است.

انواع رنگ روغنی داریم از جمله:

رنگ جدول آلکیدی

رنگ آلکید از مخلوط پلی استر و اسید چرب درست می شود که اسید چرب از پوسته شدن رنگ جلوگیری می کند و کمک می کند تا زودتر خشک‌ شود. اين روغن هم انواعی دارد که در آن ميزان اسید چرب متفاوت است هرچقدر میزان اسید چرب بیشتر باشد رنگ زودتر خشک می‌شود و هرچقدر کمتر باشد دیرتر خشک می‌ شود و زمان بیشتری نياز دارد واسه خشک شدن.

رنگ آکریلیک

این رنگ ویژگی‌های زیادی دارد خیلی سریع خشک می شود، ضدآب است و راحت شسته می شود، بو ندارد، مقاومت بالایی دارد و خیلی خوب پوشش می دهد رنگ آکریلیک غلظت متوسط دارد و به دو صورت حلال نفتی و آبی ارائه می شود.

رنگ اکسیرپروگاس

برای استفاده از این رنگ ابتدا باید سطح آن را تمیز کنید این رنگ جزء بهترین و با کیفیترین رنگ های موجود است این رنگ فوق العاده سریع خشک می شود چسبندگی بسیار خوبی دارد به همين دليل جزء رنگ های پرفروش است.

ارائه کننده رنگ روغنی جدول

ارائه کننده رنگ روغنی جدول

رنگ جدول بطور کلی در دو دسته قرار می گیرد: رنگ با پایه‌ آب و پایه‌ روغن در رنگ جدول با پایه آب نیاز به تینر نیست، قيمت آن خیلی مناسب است و خیلی خوب جذب می‌ شود، در رنگ جدول با پایه‌ روغن، نیاز به زیرساز ندارد، عمری مفید دارد و براق تر از رنگ جدول با پایه آب است.

جهت‌ ديدن قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید یا به سایت ما مراجعه کنید، ما ارائه کننده رنگ روغنی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستیم و هميشه رقیبی برای نمونه های وارداتی بوده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما