قیمت رنگ جدول خیابانی

نانو رنگ مخصوص جداول بلوارها و پارک ها می باشد ، که از ویژگی متنحصر به فرد ان می توان به پایه اب بودن ان اشاره کرد. قیمت رنگ جدول خیابانی به رنگ سفید  درحال حاضر کیلویی 13800 تومان است .و قیمت رنگ های دیگر جدول را در سایت ببینید ،ماندگاری این رنگ چند برابر رنگ های دیگر جدولی است.

قیمت رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی

رنگ جدول خیابانی تیس یک نمونه موفق رنگ جدول خیابانی است. که در شهرهای ایران برای زیبا سازی استفاده می شود. در ایام عید 1398 از رنگ  جدولی تیس استفاده کنید.این رنگ مزایای زیادی دارد و مقرون به صرفه است. و با تمام انواع تجهیزات رنگ امیزی جدول  قابل استفاده است. از مزایای این رنگ می توان به ضد اب بودن ان نام برد.تنوع بالای رنگ بندی از دیگر خصوصیات این رنگ نام برده می شود.

قیمت رنگ جدول خیابان

قیمت رنگ جدول خیابانی پایه اب تیس

قیمت رنگ جدول خیابانی پایه اب تیس به رنگ سفید که در سبد های 30 کیلویی عرضه می شود،هرکیلو رنگ سفید در لحظه انتشار این خبر 13800 می باشد ،با 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده 15000 تومان در ب کارخانه اعلام می شود.قیمت ان نسبت به کیفیت ان عالی است. فام های رایج رنگ جدولی نیز یه مقداری حدود 1000 تومان هرکیلو بالاتر است. اگر بعد از درج این خبر تصمیم به خرید داشتید با ما تماس بگیرید.

قیمت رنگ جدول خیابانی

مزایای رنگ جدول خیابانی تیس

  • ضد اب بوده وبه سیمان رنگ جدولی قابلیت تنفس می دهد.
  • نیاز به تینر ندارد.با ده درصد اب می توان رقیق کرد.
  • براقیت عالی و لذت بخشی دارد.
  • تکنولوژی نانو بکار رفته در ان دوام ان را چند برابر زیادتر کرده است.
  • تنوع رنگ دارد.کیفیت ان عالی است.
  • مقاوم در برابر اشعه u v است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما