فروش رنگ اپوکسی کف سالن کارخانه ها با ماندگاری ویژه

انچه که از خصوصیات اپوکسی کف سالن بر می اید ماندگاری خوب و جلوه زیبائی به سالن می دهد. ایمن رنگ تاپ خرید و فروش رنگ اپوکسی کف سالن کارخانه ها را در دستور تولید کارخود قرار داده است واین کف پوش می توند با توجه به خصوصیات بارزی که دارد بهترین کارائی را در زمان اجرا به شما عرضه کند.توصیه می کنیم از محصولات ما استفاده نمائید و از محل کار خود لذت ببرید.

ضخامت رنگ اپوکسی کف سالن کارخانه

قیل از انکه راجع به ضخامت اپوکسی کف سالن حرف بزنیم باید راجع به میران هزینه ای که قرار است انجام شود صحبت کنیم پس انچه که مهم است میزان هزینه ای که قار است انجام شوداگر مستاجر سالن کارخانه هستید و قرار نیست صاحب کارخانه با شما همکاری کند توصیه می کنیم قید رنگ اپوکسی را بزنید. و از رنگ های ارزانتر دیگه استفاده کنید که اون را هم درصورت نیاز به شما پیشنهاد می کنیم. ولی بهترین ضخامت برای کف سالن کارخانه 3 میلی متر است .کمتر از ان را توصیه نمی کنیم.

میزان ماندگاری رنگ اپوکسی کف چقدر است ؟

رنگ اپوکسی از رنگ هایی است که در مقابل افتاب مقاومت چندانی ندارد و البته با اضافه کردن مواد اولیه می توان مقاومت ان را بیشتر کرد.اونهم نه روی کف زمین ، ولی به صرف نیست که چیزهایی را به ان بیافزائیم .میزان ماندگاری رنگ اپوکسی روی کف که افتاب گیر نیست بیش از 15 سال است و اگر احتیاط به خرج دهیم می توانیم میزان ماندگاری را افزایش دهیم. یکی از حسن های خوبی که کفپوش اپوکسی سالن ها و ..دارد این است که می توان برای ترمیم و زیبا سازی مجدد ،با رنگ و هزینه کمتری ان را جرا نمود. چرا که مسائل زیر سازی کمتر می شود.

اپوکسی کف سالن با مصالح غیر اپوکسی و مشکلات ان

  • مقاومت پایین در مقابل شرایط جوی دارند.
  • ایجاد گردوغبار در محیط
  • مقاومت پایین سایر کفپوشها در مقابل مواد شیمیایی
  • کاهش زیبائی محیط کار سبب بوجود امدن دغدغه های فکری می شود.
  • قابلیت شستو به راحتی اپوکسی نیست .
  • سایر کفپوشها جذب اب دارند و این به دلیل عایق نبودن رطوبت مشکلاتی را به بار می اورد

فروش اپوکسی کف سالن با ماندگاری ویژه

انچه مهم است رضایت بندی مشتری از خرید رنگ اپوکسی مخصوص کف می باشد و با توجه به سرعت کسترش اپوکسی در امور روزمره می توان یکی از رنگ های با تنوع کسترگی زیاد در صنعت نام برد و از این حیث توجه ویژه به کیفیت رنگاز مسائل مهم می باشد. چرا که خریدار قرار است از این محصول سالها بهره برداری کند. اگه قراره رنگ اپوکسی با کیفیت و با ماندگاری ویژه را انتظار داشته باشید به ما اعتماد کنید و از فروشگاه رنگ اپوکسی خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما