فروش رنگ اپوکسی کف رویه و میانی و استر ارزان

فروش رنگ اپوکسی کف رویه و میانی و استربا قیمت ارزان و فوق العاده از طریق ایمن رنگ تاپ انجام می گیرد. که به صورت صنعتی و شفاف و دکوراتیو هستند و هر یک  خواص کاربردهای مختلفی دارند. همانطور که میدانید این رنگ ها دارای خواص ضد سایش و ضد خوردگی و مقاوم در برابر خراش هستند که با توجه به سختی محیط کار مانند رفت و امد و شستشو و نوع ماشین الات مجنمع ها و…  می توان انها را در سه لایه مختلف روی هم نیز اجرا کرد.

فروش رنگ اپوکسی کف

رنگ اپوکسی کف چیست ؟

رنگ اپوکسی کف در دسته رنگ های دوجزئی قرار می گیرد و به دلیل خود تراز بودن رنگ در زمان اجرا  ومقاومت عالی در برابر لغزندگی و مقاومت سایشی بالا و مقاومت شیمیایی عالی در برابر چربی ها و اسیدها و روغن های صنعتی و… مورد استفاده کف مراکز وسیعی از جمله کف بیمارستانها و سالن های نیروگاهی و صنعتی و.. پیدا کرده است. فروش رنگ اپوکسی کف توسط گروه بازرگانی انجام می گیرد. این محصول بر روی سطوح صاف و صیقلی و حتی بتونی مورد استفاده قرار می گیرد. و روش کاربرد ان در تمام مناطق متفاوت است. در بعضی جاهها دولایه و یک لایه و حتی سه لایه می توان استفاده کرد.

فروش رنگ اپوکسی کف به قیمت ارزان

ما با شرکت های تولیدکننده رنگ صنعتی اپوکسی مختلف همکاری داریم و می توانیم کف پوش اپوکسی را زیر قیمت و کف بازار برای شما تامین کنیم. کف پوش های اپوکسی انتی استاتیک و روکش اپوکسی و پرایمر بتن اپوکسی و.. موجود بوده و برای هم وطنان عزیز قابلیت  تهیه و ارسال دارد. بهترین روش تهیه کف پوش ها از طریق اینترنت می باشد که فروشنده بهایی بابت کرایه مغازه نمی دهد. و می تواند تا حد ممکن قیمت ها را ارزانتر از بقیه حساب کند.

فروش رنگ اپوکسی کف

رنگ اپوکسی استر یا پرایم اپوکسی

پرایمر اپوکسی همچنان که از اسمش پیداست از جنس پلی امید هست و نمی توان ان را در قطر های بالا اجرا کرد و نقش پرکننده خلل فرج زیر 3 میلی متر ایفا می کند.  به ان رنگ اپوکسی استر می گوییم .برای خلل و فرج بالای 3 میلی متر می توان از گروت اپوکسی استفاده کرد. لازم نیست کاملا سطح را لیسه ای کرد همین که شیاره ها را پر کنیم کافی است. این لایه پرایمر که معمولا به مقدار 150 تا 200 گرم بر متر مربع کافی است. در واقع عین چسب های دوطرفه هستش که هم با عث میشه رنگ اپوکسی کف براحتی به سطح بچسبه و هم مقاومت خوبی داسته باشد. توجه کنید که پرایمر اگر روی سطح خیلی سطح صاف اجرا شود. و در ان نفوذ نکند بعد از اجرای اپوکسی کف از روی سطح بلند می شود.

اجرای رنگ اپوکسی لایه میانی

مهمترین و حساس ترین قسمت اجرای کف پوش لایه رنگ اپوکسی میانی است . اگر به خوبی اجرا نشود صدرصد دچار مشکل می شویم. این لایه مقاومت کافی به کار می دهد و لایه براحتی از روی زمین بلند نمی شود.این لایه مخصوص مکانهایی است که ماشین الات سنگین مانند لیفتراک و عبور و مرور زیاد است. در زمان اجرا می توان از مش فایبر گلاس استفاده کرد تا هزینه اجرای رنگ زیاد نشود. برای سطوح شیب دار می توان از مش و سیلیس نیز استفاده کرد.

فروش رنگ اپوکسی کف

 رنگ اپوکسی کف رویه

خرید و فروش رنگ اپوکسی کف رویه  را با ما تجربه کنید. این رنگ به عنوان لایه نهایی روی کف پوش اجرا می گردد. و مقاومت و کیفیت رزین ان بهتر از سایر لایه های ریزین اپوکسی است . و می توان با اضافه کردن ایتم هایی به ان مقاومت ان را افزایش داد. بعد از اجرای اپوکسی میانی و خشک شدن ان رنگ اپوکسی کف رویه اجرا می شود. توجه داشته باشید که در اختلاط جزء دوم نهایت دقت را انجام داد. که اضافه یا کم استفاده نشود و طبق دستورات کارخانه سازنده انجام گیرد .

مزایای کف پوش اپوکسی

  • تمیز شدن اسان
  • محافظ کف بتن و دوام بالایی دارد
  • رنگ بندی متنوع دارد .
  • زیبایی محیط را دوچندان می نماید.
  • افزایش حس خوب به کارکنان و نودرهی را 30 درصد افزایش می دهد.
  • ضریب مقاومت بالای حرارتی بالا دارد.
  • دمای 40 درجه زیر صفر و 120 درجه بالای صفر را تحمل می نماید.
  • رزین های قوی تر دمای بالای  170 در جه را تحمل می کند.
  • ما فروشنده رنگ اپوکسی هستیم و در این امر می توانید از فروشگاه رنگ اپوکسی ما ارزان تهیه کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما