فروشنده رنگ اپوکسی کف پارکینگ

رنگ اپوکسی کف یکی از انواع رنگ است که به عنوان پوششی عمل می کند که بسیار بادوام و مستحکم می باشد و کاربردهای زیادی در انواع کف و پارکینگ دارد و در برابر رفت و آمد بالا و فشار و ضربه نیز بادوام می باشد، فروشنده آن نیز این رنگ را در مدل ها و انواع مختلفی در دسترس مشتری قرار می دهد.

فروشنده رنگ اپوکسی کف پارکینگ

علت بکارگیری رنگ اپوکسی برای رنگ آمیزی

علت بکارگیری رنگ اپوکسی برای رنگ آمیزی

علت به کارگیری رنگ اپوکسی ویژگی های مثبتی است که این رنگ دارد لذا از آن می توان در طیف های گسترده ای از سطوح استفاده نمود، این رنگ دارای دو ترکیب اپوکسی و هاردنر پلی امید است که از مقاومت بالایی در برابر اصطکاک، عوامل جوی، رطوبت و عوامل شیمیایی برخوردار می باشد.

اپوکسی پوشش محافظتی بوده که بعد از اجرا قابل شستشو است و به دلیل انعطاف پذیری مقاومت خوبی در برابر تغییر شکل های سطحی ساز دارد و از ضربه پذیری خوبی برخوردار می باشد، آستر زینک ریچ اپوکسی و مدل هایی از آن که دارای کولتار است دارای مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد.

رنگ اپوکسی کاربردهای زیادی دارد و در سطوح فلزی، سیمانی، چوبی و کچی درکف پارکینگ ها، زیر زمین های مرطوب، کارخانه ها، سطوحی که در معرض مواد شیمیایی است و … بکار می رود، این رنگ به دلیل مقاومت گرمایی و شیمیایی، چسبندگی بالا و مقاومت الکتریکی بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

قیمت انواع رنگ اپوکسی مخصوص کف

قیمت انواع رنگ اپوکسی مخصوص کف

قیمت انواع رنگ اپوکسی مخصوص کف بسته به نوع مختلف است چون این رنگ در انواع بر پایه آب، بر پایه حلال و صد درصد جامد تولید می شود که مشخصات و نرخ هر کدام متفاوت است، فروشنده رنگ اپوکسی پارکینگ و کف نیز با ارائه متنوع ترین نمونه ها نیاز تمام مشتریان را پاسخگو می باشد.

رنگ اپوکسی یکی از انواع رنگ هاست که مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و در برابر فشار بسیار بادوام می باشد لذا با برخورد اجسام سنگین با آن دچار آسیب نخواهد شد، همچنین در برابر لغزش نیز مقاوم بوده و در برابر آب و حتی چربی ها لیز نخواهد بود.

این رنگ در برابر آتش تحمل بالایی داشته و لذا می توان در آن در محیط هایی که در معرض آتش سوزی قرار دارند استفاده نمود، همچنین مقاومت بالایی در برابر آب و نشت مواد شیمیایی دارد و پاکسازی راحتی نیز داشته است، این رنگ دارای قیمت مناسبی بوده و اجرای راحتی دارد که قبل از اجرا باید سطح را از هر گونه آلودگی و مواد زائد کاملا تمیز کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما