خرید رنگ اپوکسی کف مرغوب با قیمت عالی از کارخانه

ایا می دانید قیمت رنگ اپوکسی رویه چقدر است ؟ ایا از گردو خاک و یکرنگی و خود کسل کنندگی محل کار خود رنج می برید؟ ایا دوست دارید محیطی پر انرژی و شاداب برای کارکنان خود ایجاد کنید ؟ خرید رنگ اپوکسی کف مرغوب و با کیفیت و ماندگاری بالا و با قیمت عالی و منصفانه و مستقیما از کارخانه تولید رنگ اپوکسی و بی واسطه با ما تجربه کنید و براحتی درب منزل و محل کار خود تحویل بگیرید.

انواع رنگ اپوکسی و قیمت ان

رنگ اپوکسی کف سالن که قیمت ان با تجه به اندازه که ضخامتی که برجسب میلی متر اجرا می شود، بین 100 هزار تومان تا 150 هزار تومان به اجرا در می اید و قیمت کف پوش منازل با توجه به حساسیت کم ان پایین تراست چرا که نیاز به بارگذاری در حدو 10 تن تا 7 تن ندارد و از یک میلی متر و دو میلی متر بسته به هزینه ی کارفرما اجرا می شود. کف پوشهای انتی استاتیک یا ضد کپک قیمت الاتری نسبت به بقیه رنگ های اپوکسی  دارند.

خرید رنگ اپوکسی کف

انوع رزین های رنگ اپوکسی

  • رزین رنگ اپوکسی شفاف
  • رزین اپوکسی ضد خش
  • رزین اپوکسی ضد اب
  • رزین اپوکسی ضد اسید
  • رزین اپوکس سنگ
  • رزین اپوکسی بدلیحات

ضخامت اجرای رنگ اپوکسی کف

ضخامت اجرای کف پوش اپوکسی معمولا 3 میلی متر است و برای سالن هایی که در معرض رفت و امد ماشین های کارگاه مانند لیفتراک ها و بالابر ها قرار دارند می توان حساسیت بیشتری نشان داد و در سه لایه مختلف پرایمر و میانه و رویه اپوکسی و.. برای سالن هایی که دیگری که تردد کم است  مانند کارواش ها و یا منازل می توان ضخامت اجرا را کاهش داد که برای این سالن ها یک میلی متر تا 2 میلی  متر  کافی است. واجرای هر یک میلی متر کف پوش به ازای یک متر مربع یک کیلو گرم رنگ اپوکسی مصرف می شود.

خرید رنگ اپوکسی کف

 

خرید رنگ اپوکسی کف مستقیما از درب کارخانه

اگر حرفه ای نبوده و کف پوش اپوکسی را نشناسیم ممکن است کف پوشهایی بخریم که مناسب کار ما نباشد چرا که می توان بیش از 70 درصد حجم رنگ را از مواد اولیه مانند پرکننده ها استفاده کنیم و مابقی حجم رنگ موجود را  از رزین اپوکسی و ادتیوها به کار ببریم .با توجه به وجود درصد های متفاوت می توان اپوکسی با قیمت خیلی ارزان تهیه کرد که ممکن است به ضرر خریدار تمام شده و کرائی مورد نیاز را نداشته باشیم.پس نگران نباشید ما مطابق با میل شما عمل کرده و با قیمت مناسب وبا کیفیت و مستقیما از کار خانه برای شما تامین می کنیم. خرید رنگ اپوکسی کف ارزان  قیمت و با کیفت را با ما تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما